Telefonsvarer Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser det står dette: Fristene er vanligvis cirka 15. september og 15. januar/1. februar. Når jeg melder meg på, har jeg X antall tid til å øve på? Burde jeg øve før jeg melder meg på? Om to fag, vil jeg kunne få begge eksamener samtidig? (trenger best mulig karakter, mulig jeg tar ett og ett for å kunne dedikere meg mer, men samtidig vil jeg bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Datoene er nesten helt tilfeldig. Slutten av november starten av desember er vanlig. Eksamensplanen for sentralgitte fag ligger på udir.no. Lokalgitte fag kan krasje, men det har ikke skjedd med meg enda. Spørs vel på fagkombinasjonen din. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Så jeg har greit med øvetid fra jeg melder meg opp, til eksamen kommer? Eller burde jeg først øve, så melde meg på etterpå? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så jeg har greit med øvetid fra jeg melder meg opp, til eksamen kommer? Eller burde jeg først øve, så melde meg på etterpå? Det er helt opp til deg. Det er avhengig av hvilken målsetninger du har satt deg og hvor hardt du må jobbe for å nå de målene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå