Joachim_F Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Snart lanseres The Secrets of Dragon's Spine for det massive flerspillerspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Får ikke brukt min konto som F2P fordi den er fra spillet ble gitt ut og jeg har visst ting på kontoen som ikke er forenelig med F2P. Så "kutte avgifter"-utsagnet er jeg ikke helt enig i :/ Lenke til kommentar
Everket Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Får ikke brukt min konto som F2P fordi den er fra spillet ble gitt ut og jeg har visst ting på kontoen som ikke er forenelig med F2P. Så "kutte avgifter"-utsagnet er jeg ikke helt enig i :/ Det høres rart ut, og noe jeg egentlig ikke tror på. Ta kontakt med funcom så løser det seg nok. 1 Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva du tror og ikke tror. Jeg kommenterte artikkelen. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva du tror og ikke tror. Jeg kommenterte artikkelen. Skjer med å oppføre seg som tidenes douche. 8 Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Får ikke brukt min konto som F2P fordi den er fra spillet ble gitt ut og jeg har visst ting på kontoen som ikke er forenelig med F2P. Så "kutte avgifter"-utsagnet er jeg ikke helt enig i :/ Klassisk PEBKAC. 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 og jubelen var helt vill fra pese folka!... Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser fram til denne utvidelsen. De gjorde det utrolig bra med House of Crom utvidelsen, den er rett og slett fantastisk. Savage Coast of Turan var også meget bra, bortsett fra at raid gear fra T3.5 ikke er nevneverdig mye bedre enn Khitai Faction gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå