fjarle Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Sony tar kvalitetsfølelsen for robuste telefoner ett hakk videre. Sniktitt: Sony Xperia V Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Hvorfor er det alltid så kjip innmat i disse vanntette og robuste mobilene? Endret 4. september 2012 av Misantropen Lenke til kommentar
matrixi9 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 vil ikke si det er kjip innmat i denne telefonen, den har snapdragon s4 tokjernet, faktisk danket ut galaxy s3 som har firekjernet prosessor og tilogmed htc one x, fant dette på amobil eller mobili.no for noen dager siden via benchmark test. 1 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Snapdragon s4 er på ingen måte kjip innmat! Har den på min One S og den er fantastisk rask! Den må ikke forveksles med Snapdragon s3, for den var håpløs Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva er egentlig forskjellen på denne og Acro S, bortsett fra mindre batteri og lagringsplass? Billigversjon av Acro S? Lenke til kommentar
liktorn Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja vel og bra telefon, fint at sony satser på mobiler som tåler en støyt. Men hva er vitsen nå batteriet ikke holder hele veien til stranden eller en god skogtur? Er det så ***** vanskelig å sette inn et større batteri, ånei uff da blir den 1.5mm tykkere. For en bransje. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja vel og bra telefon, fint at sony satser på mobiler som tåler en støyt. Men hva er vitsen nå batteriet ikke holder hele veien til stranden eller en god skogtur? Er det så ***** vanskelig å sette inn et større batteri, ånei uff da blir den 1.5mm tykkere. For en bransje. Forbrukerne får de telefonene som de fortjener. Får ikke produsenten solgt telefoner som er 1.5 mm tykkere, så blir de heller ikke laget. Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Hva er egentlig forskjellen på denne og Acro S, bortsett fra mindre batteri og lagringsplass?Billigversjon av Acro S? Vidkun: De største forskjellene ligger i prosessor og byggekvalitet. Sistnevnte dersom førsteinntrykket stemmer. Denne føles mer solid og eksklusiv i hånden, enn Acro S med sine tre litt store luker på toppen. Prosessorene her er to av Qualcomms egne Krait-kjerner, som er betydelig raskere forrige generasjon (Scorpion) som står i Xperia Acro S ) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg synes det er direkte misvisende å kalle dette en robust telefon. En robust telefon forventer man tåler en trøkk. Det er viktig å understreke at det gjør IKKE denne telefonen. Hvis du mister den i gulvet, er sjansen akkurat like stor for at skjermen går i stykker som en hvilken som helst annen smarttelefon. Dette fikk jeg selv bekreftet ved å ta en telefon til Sony Xperia mobile. Derimot er telefonen motstandsdyktig mot fukt og støv. Den tåler ikke hva som helst her heller, men på disse områdene tåler den mer enn de fleste andre mobiler. Det samme gjelder de andre såkalte robuste telefonene til Sony (Ericsson) Xperia; Active, Acro og Go. Lenke til kommentar
aoilno Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kult, det er Sony kanskje også med opptil elitien, sammen med slike Apple Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Om "Sony" har sluppet slike telefoner de siste årene og det startet med Xperia Active, så burde journalisten gjort leksa si.... Det startet med R250 og R310. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Sony har noen skikkelig snasne telefoner Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er det bare meg eller er den litt sånn iPhone-ish? xD Lenke til kommentar
hrreno Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Kool Mobile, lurer jeg på om det er den som får bestselger. Jeg håper så lite at gamle Sony bruker. Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hva er egentlig forskjellen på denne og Acro S, bortsett fra mindre batteri og lagringsplass?Billigversjon av Acro S? Bedre specs? Lenke til kommentar
Frostrøyk Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Når kommer en skikkelig test? Vi sitter på nåler å venter her Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 400 kr. i rabatt på Xperia V hos Cdon.no med koden xY5jYn85. Frem til 13. desember. Lenke til kommentar
Fralland Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg har hatt Xperia V i lomma i snart en uke nå og dere har ikke klart å lage et ordentlig review enda. Shame on you! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg