tha_lode Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei og hopp! Jeg blir gressenkemann siste helgen i september. Jeg skal tromme sammen noen venner og lurer på hvilket spill egner seg for en sånn dag. Vi kommer til å ha minst to 360er koblet opp, og noe på lan hadde vært gøy. Et eller annet co-op spill kanskje? Funfactor er viktigere enn om det er det nyeste spillet. Det blir også noen ipader der men dette er vel ikke forumet for det... Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 kommer ann på hvilke sjanger dere liker. call of duty serien er dritfet med venner, bortsett fra at jeg blir lei skytespill etter en time. Har hørt at forza 4 er dritbra, men har ikke prøvde det. Portal 2 er fett, hvis du liker hjernetrim. Og gta IV er helt klart det råeste, enda bedre er når dere har to xboxer og kan spille samtidig online Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fuzion Frenzy er et partyspill som kom ut på Xbox, og der kan en spille 4 stk sammen. Veldig artig og morsomt. Vet dog ikke om det ligger ute på XBLA. Fuzion Frenzy 2 er derimot elendig, så det bør du holde deg unna. Et av minispillene: http://www.youtube.com/watch?v=Y83pOQO4tbk Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Takker for tilbakemeldiniger. Personlig er coop fps noe som frister. Halo har jeg ikke testa, så det kunne vært gøy å kikke på det franchiset. Hvilken versjon ville dere anbefalt? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Enten Halo 3 ODST eller Halo Reach. I ODST får du Halo 3-multiplayeren med nesten alle map packs. Halo Reach er nyere, og introduserer et og annet nytt. En del fans rynker på nesen av Reach, men om du aldri har spilt noen før så skulle ikke det bety så mye. Tenker du å spille co-op gjennom storyen eller vanlig kompetitiv multiplayer? Begge spillene støtter 4-player split-screen i multiplayer, og 2-player split i co-op, noe som gjør at du kan spille fire stykker i co-op eller 8 stykker i versus via system link (LAN). Endret 14. september 2012 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fifa. BUUU!!! Jeg vil anbefale Goldeneye til N64 (må kanskje ha emulater hvis du ikke har N64 konsollen), det har 4-player split-screen! Jeg kan og anbefale Forza! -frank Lenke til kommentar
Cet Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Om dere har et par-tre okei laptoper eller noe så kan dere jo også boltre dere i klassikeren Soldat! Enormt morro (et par øl i forkant skader ei heller, hehe) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå