Gå til innhold

Anbefale et spill for en kompis-sammenkomst

tha_lode

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Jeg blir gressenkemann siste helgen i september. Jeg skal tromme sammen noen venner og lurer på hvilket spill egner seg for en sånn dag.

Vi kommer til å ha minst to 360er koblet opp, og noe på lan hadde vært gøy.

Et eller annet co-op spill kanskje?

Funfactor er viktigere enn om det er det nyeste spillet.

Det blir også noen ipader der men dette er vel ikke forumet for det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer ann på hvilke sjanger dere liker. call of duty serien er dritfet med venner, bortsett fra at jeg blir lei skytespill etter en time. Har hørt at forza 4 er dritbra, men har ikke prøvde det. Portal 2 er fett, hvis du liker hjernetrim.

Og gta IV er helt klart det råeste, enda bedre er når dere har to xboxer og kan spille samtidig online :p

Lenke til kommentar

Enten Halo 3 ODST eller Halo Reach. I ODST får du Halo 3-multiplayeren med nesten alle map packs. Halo Reach er nyere, og introduserer et og annet nytt. En del fans rynker på nesen av Reach, men om du aldri har spilt noen før så skulle ikke det bety så mye. Tenker du å spille co-op gjennom storyen eller vanlig kompetitiv multiplayer? Begge spillene støtter 4-player split-screen i multiplayer, og 2-player split i co-op, noe som gjør at du kan spille fire stykker i co-op eller 8 stykker i versus via system link (LAN).

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...