HaakonAndersen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei, jeg falt over en aprilia sr 50 2003 modell på finn for 8000kr. jeg lurer på om den er bra eller om jeg burde hoppe over den og se etter en annen moped å kjøpe? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hvor langt har den gått? Synes den er litt vel gammel. Tror du kan få en nyere modell til rundt samme pris. Lenke til kommentar
HaakonAndersen Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Hvor langt har den gått? Synes den er litt vel gammel. Tror du kan få en nyere modell til rundt samme pris. det sto at den hadde gått 27000km men de sa også han km tellern gikk litt for fort, syntes det var hørtes veldig langt ut! Her er en link til den http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=36917360 så kan du se den Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) 27 000 km er LANGT på en moped/scooter. Ville definitvt holdt meg unna så lenge du ikke er ute etter et prosjekt hvis du liker å skru. Stiv pris også. Kan jo godt hende den har gått så langt, men at selger lyver. Finn noe annet du. Om du ikke har så mye penger å bruke ville jeg heller ikke sett på en RS eller racingsykler generelt. Endret 4. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
HaakonAndersen Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 oja okei, takk for hjelpen! har du noe forslag til en bra scooter/moped til 10000 eller mindre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hold deg oppdatert på finn.no utover vinteren. Da er det mange som selger syklene sine. Kan anbefale Derbi Senda. Mange av de syklene, så kan hende du får en billig. Scooter er kanskje best om du vil ha en billig sykkel. Peugeot Speedfight 2 eller 3, Yamaha Aerox, Yamaha Jog R, og scootere fra Derbi og Gilera. Lenke til kommentar
HaakonAndersen Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Tusen takk for hjelpen! setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå