JohndoeMAKT Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Min spontanreaksjon når jeg leste tråden et par dager siden hvor noen linket til BM-forumet hvor de sa de skulle lansere om en uke var «bullshit!». <br/></br> Har blitt bitter og tvilende av å ha hørt det for mange ganger. Ellers gleder jeg meg, tror jeg skal spille gjennom vanlig HL først en gang neste uke, jeg tror ikke jeg har gjort det siden 2003 eller noe. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hva med HL:Source, som er på Steam? Vil ikke dette bli omtrent det samme? Vel dette er basert på det første HL spillet. Men bruker spillmotoren til HL:Source. Men storyen er totalt forskjellig. Så jeg tviler på at man vil føle at det er det samme spillet. Det er helt feil. Historien i Black Mesa er den samme som i HL 1, men som det allerede har blitt sagt så har alt grafisk innhold blitt oppgradert og Havoc har blitt implementert fra bunnen. Det har ført til en del endringer i brett design, men har du spilt HL 1 skal du kjenne deg igjen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har ikke forstått så mye av kravene for å kunne spille Black Mesa. Source SDK Base 2007? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå