Kontorstol Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Håper det er like gjennomført om Half-Life 2 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Spennende. Var stort å spille HL første gangen, håper de har fått til noen av den gamle "magien" som gjorde orginalen så utrolig bra. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har en følelse av at det blir litt cheesy. Ihvertfall etter stemmeskuespillet i denne filmen å dømme. Fikk litt sånn Duke Nukem følelse Jeg har ikke noen forhåpninger om at det blir et mesterverk. Men det blir uansett gøy tror jeg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tror flertallet av de som så videoen der hatet stemmeskuespillet, så teamet fikk de visst til å høres mer lik ut originalen. Med radio chatter og whatnot. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Blir helt forbannet rått! Har ventet på dette lenge! Tror jeg så at det ble annonsert i midten av 2008. Jeg har ventet siden 2004 Endret 4. september 2012 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Tror flertallet av de som så videoen der hatet stemmeskuespillet, så teamet fikk de visst til å høres mer lik ut originalen. Med radio chatter og whatnot. Nice! http://www.youtube.com/watch?v=WMF0AuFuUws&feature=player_embedded Ohh minner! Endret 4. september 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Håper på radiosamband låten ja, det var så rått i Half Life ^^ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tror faktisk ikke jeg kommer til å like HL med "super graphixx", HL er liksom HL og HL hadde ikke HD og ambient occlusion og shaders og saker, det var ikke så fokus på grafikk før, men historie. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Var det ikke noen nordmenn i utviklerteamet der? Mener å huske at det var i starten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja det var vel faktisk en kar her inne som hadde en finger med i spillet mener jeg! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ja det var vel faktisk en kar her inne som hadde en finger med i spillet mener jeg! *vinker* 6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hehe, du var ikke så langt borte nei Lenke til kommentar
CountGore Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Blir morro! Håper de pusser opp Half Life Opposing Force etterpå! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kanskje en gang i 2020 Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Gleder meg, gleder meg. Dette blir stort. Lenke til kommentar
Zerocraft Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 jaja... fikk nok av half life i 1998. så trenger ikke en ny runde her i gården nei... spill bransjen har begynt som film bransjen nå å lage remakers.. hva med å lage nye store populære titler som skriver nye kapitel i spill historien??... pengene ligger vel ikke der, bedre med å gammelt oppgulp med ny skins. jeg kaster ikke bort tid på sånt... That's it, you're a bad troll. The "90% of PC gamers pirate games" was enough for me, nigga. Stay away. No-one is going to take you seriously. Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Da mangler vi bare at Valve slipper HL3 et par måneder etter så kan dette bli et fint spillår:) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hehe, du var ikke så langt borte nei Haha neida, vært her hele tiden jeg Lenke til kommentar
rocketdude Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hva var det du bidro med, Vrengtpolvott? For øvrig har ventetiden vært preget av både spenning og dyp frustrasjon. Ikke bare fordi det har tatt relativt godt med tid, men også fadesen med å love en utgivelse i løpet av 2009, for så å knuse den med tre år. Ikke verst... Samtidig har jo dette alltid vært et prosjekt som folk har hatt verd siden av jobb, skole evt familie og et lass med andre hobbyer. Jeg selv har nok sjanglet mellom å være forståelsesfull i det ene øyeblikket og en utålmodig drittsekk i det neste. Men nå er det her, og alle hjerter gleder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå