Joachim_F Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Nytt spill gir deg sjarmerende, simulerte byer og muligheten til å ødelegge dem. Les hele saken Lenke til kommentar
TheOnlyArf Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser ikke helt hvordan dette skal bli morsomt i lengden. Høres ut som det kommer til å bli veldig repeterende. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Spennende prosjekt om de åpner for mulighet for modding. Virker som dette kan bli en døgnflue pga lite variasjoner i gameplay, men nå var jo noe av det mer morsomme i Sim City å se hvordan det gikk med byen din om man satt igang noen katastrofer Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Spennende prosjekt om de åpner for mulighet for modding. Virker som dette kan bli en døgnflue pga lite variasjoner i gameplay, men nå var jo noe av det mer morsomme i Sim City å se hvordan det gikk med byen din om man satt igang noen katastrofer hadde likså greit vært å bare gi ut et uferdig spill så kan folk modde fra starten av. hadde blitt en stor suksess... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 hadde likså greit vært å bare gi ut et uferdig spill så kan folk modde fra starten av. hadde blitt en stor suksess... Bethesda er eksperter på det.. Så.. Uansett, ødelegge byer har jeg gjort siden Sim City 2000 . Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 hadde likså greit vært å bare gi ut et uferdig spill så kan folk modde fra starten av. hadde blitt en stor suksess...Bethesda er eksperter på det.. Så..Uansett, ødelegge byer har jeg gjort siden Sim City 2000 . Ah husker det var morsomt å gå berserk med lyn, tornadoer og starte branner. Husker jeg ofte prøvde å treffe de i rullestol med lynet xD Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 64Zombie er jo alltid en pessimist. dette høres faktisk litt kult ut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå