Gå til innhold

Metal Gear-videoen som imponerte alle (PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skaffet meg Metal Gear Solid Classics HD uten å noensinne ha spilt noen Metal Gear spill før og lurer på om noen kan forklare meg hvilken rekkefølge jeg bør spille spillene i for å forstå historien, eventuelt om jeg bør lese meg litt opp på historien fra de tidligere spillene.

Du burde starte med det beste spillet nemlig Metal Gear 1 til ps1, eller du kan spille opdatert versjon på Gamecube,

Går det ikke an å kjøpe MGS1 på PS Store da? Hvis ikke går det vel kanskje an å skaffe Gamecube versjonen og spille den på Wii, eller?

Lenke til kommentar

Har skaffet meg Metal Gear Solid Classics HD uten å noensinne ha spilt noen Metal Gear spill før og lurer på om noen kan forklare meg hvilken rekkefølge jeg bør spille spillene i for å forstå historien, eventuelt om jeg bør lese meg litt opp på historien fra de tidligere spillene.

Du burde starte med det beste spillet nemlig Metal Gear 1 til ps1, eller du kan spille opdatert versjon på Gamecube,

Går det ikke an å kjøpe MGS1 på PS Store da? Hvis ikke går det vel kanskje an å skaffe Gamecube versjonen og spille den på Wii, eller?

Ps3 store jo

Lenke til kommentar

Ps3 store jo

Er den på PS Store versjonen med oppgradert grafikk eller er det den originale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...