Sealine Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Når jeg kjøper meg ny pc, vil jeg ha noe som helst og hente i det hele tatt om jeg velger en Geil Golden dragon pc3500 istedet for pc3200? ps, skal ikke overklokke. Specs av kommende PC: AOpen h200b m/350w AMD Athlon xp2500 Abit NF7-s 2.0 Geil golden dragon pc3500 (?) Sapphire Radeon 9500 PRO PC'n skal brukes mest til spill. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Spørs hva slags instillinger og hvor lav/høy CAS er. Specsene er upåklagelige! bra opsett! Lenke til kommentar
hainz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Forresten har jeg hørt at asus 7x8 el. .no sånt er bedre hvis du ikke skal klokke. Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Skal pcen brukes mest til spill ville vel kanskje ett bedre skjermkort være å foretrekke? Om du kjøper PC3200 eller PC3500 har ingenting å si når du ikke skal overklokke, så hvis budskjettet er litt stramt, kan du spare inn litt der, og heller putte mer i skjermkort! mvh, Magnus Aarflot Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 hainz, takker razor: Skjermkortet er faktisk den eneste komponenten som alleredet er kjøpt inn men planen var og bruke det i ca 1 år, og heller bytte ut. Jeg tror nesten jeg går ned til pc3200 ram? resten av PC'n er foresten: WD 120 S-ATA 8MB Cache 7200RPM Thermaltake Volcano 11 4 x Thermaltake 80x80mm vifter. noen som kan svare med sikkerhet på at tempen i kabinettet vil holde seg på under 40 grader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå