Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Peacock Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Gulskogen Gård,Drammen. V2 av en fjør,tok med ei hjem.Sigma 105mm f2.8-1/200sek-iso200...Ringblitz med her ett gult glass på.Slik det er tatt. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 En flott fugl avbildet på en utmerket måte. Syns vel bakgrunnen blir noe forstyrrende men de er vel ikke så lette å plassere mer strategisk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 En flott fugl avbildet på en utmerket måte. Syns vel bakgrunnen blir noe forstyrrende men de er vel ikke så lette å plassere mer strategisk vil jeg tro. Takker..ser en kunne valgt en større blender,men noe med det en ville ha hele fugl i fokus... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Veldig bra dette Jan Erik...tror jeg ville flyttet trær fra høyresiden og lagt oppå restene av bygningen til venstre Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Veldig bra dette Jan Erik...tror jeg ville flyttet trær fra høyresiden og lagt oppå restene av bygningen til venstre Takker..prøvde forslaget ditt,men det fikk jeg ikke til på en pen måte;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg