Starcraft_RULES Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 http://www.itavisen.no/art/1301817.html Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Gode nyheter, dog jeg har begge titlene på PC allerede. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ja, jeg også. Så jeg tviler på at jeg kjøper de på xbox. Lenke til kommentar
minno Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 GTA 3 kommer også til Japan på PS2 også. Tror ikke det blir en hit akkurat. De må skifte navn på spillet i så fall. Legge til DX, Super, Crazy og Magic eller noe sånt. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 kos med double pack, men at spillan kommer i år var common knowledge alt... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Trodde Sony hadde rettighetene til navnet Grand Theft Auto(3) jeg da?Eller er jeg på bær tur i skøven? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 De har rettigheter ihvertfall ut året! Men bare på "grand theft auto". Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Det var ikke common knowledge at gta3 kom på xbox. Det eneste var at VC Høyst sansynelig skulle komme. (Ihvertfall ifølge OXM sine "spioner") Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 kommer det til å se bedre ut på xbox? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ER ikke xbox 700mhz med ca gf3 kort? Må vel slå litt ned på effekter da? Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ikke legg bilder rett inn i posten. Bruk vanlig link. Innlegg med store bilder er slettet. Anse dette som en advarsel. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ER ikke xbox 700mhz med ca gf3 kort? Må vel slå litt ned på effekter da? ikke i forhold til ps2 versjon, men du tenkte vel på pc? trur den skal klare det ganske bra... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du ser på Disse bildene til Xbox så ser du at grafikken er det samme som på pc-versjonen :wink: Ifølge overklokking.no så bruker Xbox en Intel Celeron prosessor jeg mener at det er en P3 700mhz :wink: Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 ER ikke xbox 700mhz med ca gf3 kort? Må vel slå litt ned på effekter da? ikke i forhold til ps2 versjon, men du tenkte vel på pc? trur den skal klare det ganske bra... Seff tenker jeg i forhold til PC, men mulig det blir optimalister litt ja, også blir det jo uansett ingen høy oppløsning når det skal kjøres på tv Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gud å utrolig underholdende å lese disse postene fra folk som ikke har peil @ Xbox Xboxen er langt overlegen hardware-messig enn det dere @ner.. hehe Dere høres ut som meg når jeg skulle prøve å leke "fet" på et Tupperware party med mi bestemor Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Hvis du ser på Disse bildene til Xbox så ser du at grafikken er det samme som på pc-versjonen :wink: Ifølge overklokking.no så bruker Xbox en Intel Celeron prosessor jeg mener at det er en P3 700mhz :wink: Jeg mener at Xbox bruker en Celeron 700 MHz Coppermine prosessor Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Faktisk er det en Intel 733MHz processor. Xbox grafikken er like god om ikke bedre enn PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå