Harald Gjerholm Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Turistbilder fra Assos Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Her så det godt og kaldt ut..hehe.Flotters som vanlig for en si;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Mange takk. Skulle gjerne ha vært her om kvelden. Det hadde vært noe tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Blant det mer idylliske jeg har sett, på de greske øyer. Dere får dra til Santorini neste gang, Harald. Ta med mye film; - jeg mener stor bildebrikke.. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Mange takk T.O. Jeg ble nesten litt satt ut når jeg kom hit. Byen er preget av Veneziansk byggestil som en del andre områder her. Øya ble rammet av et stort jordskjelv i 1953 og store deler av den eksisterende bebyggelse ble jevnet med jorden. Øya er bygd opp igjen men veiene er jo et kapittel for seg som ellers i Hellas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg