Gå til innhold

Kjøp av android brett.

damnit

Anbefalte innlegg

hei! beklager hvis det allerede kryr av slike tråder som dette, men nå er jeg virkelig blank. Har lest opp og ned om nettbrett i et par måneder men klarer ikke å bestemme meg. Prøver dermed lykken her.

Leter etter et android brett som gjør jobben, men som samtidig ikke koster alt for mye (gjerrig fyr). Skal brukes en del til tv2-sumo(fotball) og annen streaming, så helst HDMI så jeg kan smelle den opp på TV'n. Ellers håper jeg på bra batteri da jeg reiser en en del med fly og er mye ute i naturen osv. Trenger ikke det nyeste brettet, og er heller ikke så nøye på specs bare den oppfyller nevnte krav. Er helt blank når det kommer til ting som dette, så jeg setter virkelig pris på all hjelp.

Håper noen der ute kan dytte meg i riktig retning:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så mye for svar. 7 tommer er nok litt lite kanskje, men jeg vurderer jo det meste. Lekte med en ipad 2 her om dagen og størrelsen på den var jo perfekt. Brettet som har imponert meg mest hittil er ASUS transformer TF300T. Fin pris og har vel det jeg trenger hvis jeg har lest rett. Skal sjekke ut de dere nevnte:)

Lenke til kommentar

Har en tf300 med siste android versjon 4.1, funker greit men fortsatt litt treg syns jeg, bruker chrome og når jeg skal taste inn nettadresse så pleier å henge litt før adressa kommer frem. Har ikke kjørt factory reset etter siste oppdatering så skal teste det etterhvert.

Alt i alt er jeg fornøyd, bruker den mer enn pc`en min og ipad kunne jeg aldri tenkt meg, har en iphone påtvunget av jobben og liker ikke ios.

Lenke til kommentar

hei! beklager hvis det allerede kryr av slike tråder som dette, men nå er jeg virkelig blank. Har lest opp og ned om nettbrett i et par måneder men klarer ikke å bestemme meg. Prøver dermed lykken her.

Leter etter et android brett som gjør jobben, men som samtidig ikke koster alt for mye (gjerrig fyr). Skal brukes en del til tv2-sumo(fotball) og annen streaming, så helst HDMI så jeg kan smelle den opp på TV'n. Ellers håper jeg på bra batteri da jeg reiser en en del med fly og er mye ute i naturen osv. Trenger ikke det nyeste brettet, og er heller ikke så nøye på specs bare den oppfyller nevnte krav. Er helt blank når det kommer til ting som dette, så jeg setter virkelig pris på all hjelp.

Håper noen der ute kan dytte meg i riktig retning:)

Samsung Gal Note 10,1 !!!

skal du ha et billig et så er Samsung Gal Tab 2 10,1 også bra men jeg angre på at jeg ikke punget ut med 2'000,- mer for gal-note for wacom-stylusen gjør den bare HÆRLIG! (romvenninna mi begynnte på universitetet i år og jeg overtalte henne til å kjøpe en slik og den er direkte hærlig å ta notater på for hånd).

-frank

Lenke til kommentar

TF300T virker helt knall altså. Det som imponerte meg mest med den ipad'en var hvor rask nettleseren var, men gir litt blanke i akkurat det da jeg som regel har god tid. Vil ikke ha noen ipad men Nexus 7 så jo helt magisk ut. Eneste som drar ned er 7 tommer skjerm, men jeg har jo fortsatt til gode å prøve det ut.

Skal lese litt om Galaxy note nå:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...