Rattata12 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hei! Har hatt en hackintosh (Mac med win. komponenter) i 2 år, og gikk lei styret med drivere +++ så jeg tenkte å oppgardere til W7 Professional for å ha en stabil og velfungerende maskin, da jeg bruker Office, Adobe ++ så ikke krever Mac OSX.... Så når jeg skrur av fikk jeg blå melding om at den dumper minnet over på hardisk etc., og nå får jeg den ikke på igjen, den viser bare en feilmelding som snakker om virus, eller feil på SSD. (Den har ingen feil, det har heller ikke RAM brikkene da jeg har testet de opp og ned i mente....) Noen som har idé på hva jeg kan gjøre? Gigabyte X58A-UD5 i7 930 @ stock clock Corsiar Force 3 120GB Windows 7 Professional Endret 3. september 2012 av Rattata12 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hadde problem med min Corsair Force en gang med blåskjerm under oppstart. Jeg måtte resette bios for så å akrivere AHCI på nytt. Da ordnet alt seg for min del Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Holder på det med å fixe bios (oppdatere), det er NVIDIA driverene til GTX 680'n som er problemet (oppstår når jeg har innstalert de) så.. Jeg har egentlig ingen aning på hva jeg kan gjøre, noen som har en idé? Har ikke DVD'n som jeg fikk med skjermkortet (vet ikke hvor den er ) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 DVD'en som kommer med er ment å bruke som leirdue. Finn siste drivere / beta drivere å prøv igjen Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) DVD'en som kommer med er ment å bruke som leirdue. Finn siste drivere / beta drivere å prøv igjen Funker forsatt ikke, er møkk lei hele dritte nå...... Dette er feil meldingen jeg får, noen som har en idé?.. Endret 4. september 2012 av Rattata12 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ville prøvd å reinstallere win 7 på nytt og formatert/slettet diskpartisjonen og installere på nytt. Evt så må du prøve memtest86, deretter sjekke skjermkort og HK Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Har reinnstalert Win 7 flere ganger, men feilen oppstår etter innstalasjon av drivere til HK (CD'n er 2 år gammel, Win 7 er nyere)... Noen tips til det? RAM er fin, HK er også fint, alt av hardware har blitt brukt i Hackintosh i flere år. Det er en driver-feil tror jeg... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Finn nyeste driverene på hjemmesiden. Du trenger stort sett ikke mer enn nettverk uansett 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Hva med USB3 +++? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Prøv i det små først Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hehe, greit, må ta det når jeg kommer hjem da..... Forresten, får beskjed av W7 om at hardisk controlleren er utdatert. Noe med Marvell (jeg aner ikke hva det er, har aldri vert borti slikt før, kun OSX) Endret 5. september 2012 av Rattata12 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jepp, så kan du prøve å legge på de absolutt mest nødvendige driverene Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 La på internett, USB3 og GTX 680 drivere, lastet ned .exe filer rett fra HK sin side, og deretter innstalerte hver for seg. Nå funker det tålig, men har litt problemer med HFS+ diskene mine (skal gå over til NTFS, men det er litt knot) Så om noen har noe innspill ang. HFS+ og win så takker jeg på forhånd! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ville nok bare ha ryddet opp i diskene og flyttet over innholdet til en ekstern disk eller no i den retningen og formatert de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå