Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blue-screen ved oppstart

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt en hackintosh (Mac med win. komponenter) i 2 år, og gikk lei styret med drivere +++ så jeg tenkte å oppgardere til W7 Professional for å ha en stabil og velfungerende maskin, da jeg bruker Office, Adobe ++ så ikke krever Mac OSX....

Så når jeg skrur av fikk jeg blå melding om at den dumper minnet over på hardisk etc., og nå får jeg den ikke på igjen, den viser bare en feilmelding som snakker om virus, eller feil på SSD. (Den har ingen feil, det har heller ikke RAM brikkene da jeg har testet de opp og ned i mente....)

Noen som har idé på hva jeg kan gjøre?

Gigabyte X58A-UD5

i7 930 @ stock clock

Corsiar Force 3 120GB

Windows 7 Professional

Endret av Rattata12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på det med å fixe bios (oppdatere), det er NVIDIA driverene til GTX 680'n som er problemet (oppstår når jeg har innstalert de) så.. Jeg har egentlig ingen aning på hva jeg kan gjøre, noen som har en idé? Har ikke DVD'n som jeg fikk med skjermkortet (vet ikke hvor den er :p)

Lenke til kommentar

DVD'en som kommer med er ment å bruke som leirdue. Finn siste drivere / beta drivere å prøv igjen

Funker forsatt ikke, er møkk lei hele dritte nå......

Dette er feil meldingen jeg får, noen som har en idé?.. :(

post-233573-0-55713500-1346794287_thumb.jpg

Endret av Rattata12
Lenke til kommentar

Har reinnstalert Win 7 flere ganger, men feilen oppstår etter innstalasjon av drivere til HK (CD'n er 2 år gammel, Win 7 er nyere)...

Noen tips til det? RAM er fin, HK er også fint, alt av hardware har blitt brukt i Hackintosh i flere år. Det er en driver-feil tror jeg...

Lenke til kommentar

La på internett, USB3 og GTX 680 drivere, lastet ned .exe filer rett fra HK sin side, og deretter innstalerte hver for seg.

Nå funker det tålig, men har litt problemer med HFS+ diskene mine (skal gå over til NTFS, men det er litt knot)

Så om noen har noe innspill ang. HFS+ og win så takker jeg på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...