larzey Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Hei, Jeg kikker for tiden på bærbare pcer, da jeg trenger en til skolearbeid. Jeg går for tiden på en linje som innebærer masse programmering og trenger i den anledning en velfungerende datamaskin. Som sagt så er jeg student, dvs at jeg ikke har penger til en top notch maskin. Tenker at jeg vil prøve å holde budsjettet på rundt fire tusen, maks. Billigere forslag blir selvfølgelig satt veldig pris på! PCen vil bli brukt til surfing, programmering, nedlasting, film og andre dagligdagse ting, men jeg trenger ikke en PC som kjører de aller nyeste spillene med full grafikk osv. Har veldig lyst til å se noen forslag, og inkluder gjerne din erfaring med bedriften som leverer pcen og til og med din erfaring med den foreslåtte modellen (hvis du har lik selv). Takk på forhånd. Endret 3. september 2012 av larzey Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt svak: Acer Aspire V5-571 Intel i3-2367M Acer V3-771G-53216G50 Intel i5 3210M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå