Battone Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Som dere kanskje skjønner skal jeg lage skrytevideo av gaminga og ønsker å finne ett program som kan ta opp slikt.. Har prøvd softcam men denne brukte ca 5gb/per min.. Alle forslag taes imot med takk... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Camstudio er jo samme greia, men ellers så har du Fraps som lager en del mindre filer. Ulempen med Fraps er at det kun kan ta opp i 640x480. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Takker så meget Shio... Camstudio funket fett, lagde ikke altfor store filer og var god/grei kvalitet... Var presis det jeg var ute etter... Shio Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Bare kjekt å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hva lagres fila som da?? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Lagres som avi.... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hvordan er ytelsen i spill mens du tar opp? Jeg prøvde for en stund siden mens jeg fremdeles hadde et GF3 Ti200 og da sier det seg selv at maskinen slet litt hvis jeg spilte og tok opp samtidig. Har du eksperimentert litt med innstillinger? Hvis så, hva er optimalt? Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg er også interessert i å ta opp feed fra dataen for å lage fragmovies og andre...kunne jeg få linken til denne Camstudio? 8) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har litt problemer med at når jeg tar opp med camstudio så synker fps til under 25 fps... Jeg tester nå på forskjellige innstillnger, men det ser dårlig ut.. http://www.ehelp.com/camstudio/product/scr...creenrecording/ Er link til camstudio om noen ønsker å teste det ut... Gjerne gi tilbakemeldinger om hvilke innstillinger dere bruker.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Det hjalp en god del på å sette ned framerate på camstudio til 20 millisekund... Jeg lærer ennå om denne men den ser ut til å funke fett... du kan styre alt mulig av kvalitet etc... Jeg satt camstudio ned til 30 fps, da forsvant fps problemet på spillet.. Man trenger ca 25 fps for å se en video normalt.. Jippi, nå funket det, jeg satte opp kbitrate til 4k, da kom kvaliteten jeg ønsket meg... Bare spør så kan jeg legge ut en video hvordan og hvor man endrer disse... Lenke til kommentar
lazio Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Når eg bruker det programmet hakker det så sjukt (cs) att det ikkje går ann og spille, noen som veit eit programm som kan gjøre demo-filene om til avi Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Når eg bruker det programmet hakker det så sjukt (cs) att det ikkje går ann og spille, noen som veit eit programm som kan gjøre demo-filene om til avi Sjekk tråden du har lagd :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå