Gå til innhold

Kan noen hjelpe ? Finner ikke driver til...

vihovde

Anbefalte innlegg

min Targa Xtender 300 bærbare pc. Kommer opp med i Enhetsbehandlingen at det ikke er installert drivere til: Multimedia Audio Controller og PCMIA V.90 Communication Device :cry: Har ikke noen Cd`er å hente dette fra. Hovedkortet tror jeg er Intel 82371AB/EB.

Har Windows 98 og Windows 2000 Pro inne. Maskinen er en 800MHz Celeron som jeg skal bruke til MP3 maskin koblet opp til mitt stereoanlegg. Uten disse driverene har jeg ikke mulighet til å spille av musikk.VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG :o

PS! Ikke kom med forslag som: Søk på Google...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter det jeg fant ut er det et 440LX chipset. Drivere o.l. finner du her. Du kan jo rote litt mer rundt hos Intel og se om du blir klokere. Sannsynligvis er det chipset-driverne du trenger...

Trenger nok litt mer utfyllende svar ;-) Engelsken min er ikke sterke side. Håper noen kan finne spesifikt hva jeg trenger. Setter pris på alle svar :yes:

Lenke til kommentar

http://service.actebis.com/Notebook/Xtender300.html

her er en side med drivere for lyd, audio, pcmcia, modem i flere OS samt fire BIOS'er til maskinen din. (siten har faktisk en hel drøss med Targa produkter, fra notebooks til stasjonære, modemer, printere og annet)

det at siden er på tysk er ikke så viktig, driverene er engelske og skal funke fint på maskinen. for modemet ditt i 2K bruk 'modem.zip' pakken som ligger under 9X, denne inneholder også en driver for 2K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...