RoSoka Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Var på linking nå i helgen og tenkte jeg skulle prøve et ekspriment! jeg tok av siden på maskinen min og plaserte den i et åpnet vindu! (må ha vært 0 grader ute) i alle fall så fikk jeg 8 grader på CPU!!..fikk litt sjokk da!..da tenkte jeg:"hvorfor ikke overklokke når jeg har en slik mulighet?" jå jeg gikk inn i biosen og satte volten på CPU på max....samt nesten max på ram!..etter en halvtime me ulike kombinasjoner me Multiplier og FSB,va jeg inne i Win på 1846 MHZ stabilt!...temp på denne hastigheten var på CA Idle=16 . . . max=22!!...var ganske fornøyd!...noen som hvet om jeg kan prøve og klokke mere?...farlig for coren?.. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
thomasolsen Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 det skal mye til for å "svi" cpuen! Den blir for ustabil før du klarer å svi den sund! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Kondens og støv er vel faktorer som er mer aktuelle og skadelig i det tilfellet du beskriver. Pass på at det ikke begynner å regne/snø :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå