Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et stort dilemma

Anbefalte innlegg

Heeis!

Jeg trenger deres mening, jeg er så utrolig usikker på om det jeg gjør er riktig eller bare helt på trynet. så vil ha litt synspunkter fra nautrale folk!

Problemet er at jeg har en ganske god venn som har prøvd seg på ei jente i over et år uten å få ho helt på kroken. Og jeg har spurt henne om det. Og hun sier til meg at ho prøvde å få følelser for han. men, fikk det aldri. og ho ville ikke være i lag med han bare for å være snill. Så dem ble bare venner.

Jeg og hun jenta har pratet sånn smått i lag siden vinteren. ble kjent med henne gjennom der hun jobber. Og de siste ukene har det virkelig tatt av i forhold til meg og henne. og vi er med hverandre heletiden vi har tid til hverandre, vi kysser og har det koselig i lag.

så problemet her er at min godevenn er veldig bitter på meg. fordi jeg og ho henger i lag. og har det koselig. er jeg en jævla idiot som gjør dette mot han, eller kan man være litt egoistisk også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis en kompis av meg hadde gjort dette, uten min "godkjennelse" er han ikke verdt å ha for min del. Det har ikke noe med at jeg føler jeg eier jenta eller noe, men det viser jo til at han velger henne over meg. Jeg vil ikke omgås med personer som setter meg som nummer 2. Livet er for kort til å sette pris på andreplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...