Psykake Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Hadde jeg vært dere ville jeg tatt en prat med foreldrene deres og spurt hva i helvete de tenker med når de lar to jenter på 17år reise på ferie alene. Jeg bør vel legge ved at jeg har reist utrolig mye gjennom livet, og er i gjennomsnitt på utenlandsferie 4 ganger i året. Har vært i alle verdensdeler og over 20 land. Kan trygt si at jeg er veldig vant til å reise Husk at vi lever i 2012, ikke 1960. Vi trenger også sårt tips til destinasjoner, da vi ikke vet så mye om den store verden (ennå). Heh, skjønner at det var forrvirrende. Var venninna mi som skrev innlegget Men da har hun jo deg som er reisevant Men ok. Et konkret tips: Istanbul. Fantastisk by for unge mennesker Jeg vil anbefale området rundt Galata tårnet. Der finnes det mengder med billige hosteller. Jeg sov på et i par netter til den 20,- eur pr natt. Det er helt ok, men man kan sikkert finne billigere. Endret 5. september 2012 av Psykake Lenke til kommentar
MKL Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 tusen takk for mange gode tips folkens! Lenke til kommentar
Rael Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Husk at vi lever i 2012, ikke 1960. Nei, hadde dere enda gjort det, hadde det vært langt tryggere å dra på en slik ferie. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Tja, en hvilken som helst europeisk storby? Dra til Roma, og bo på hostell, reis rundt litt. Jeg er selv 22, men da jeg var der, var det flere jenter på 18+/- år på hostellet jeg bodde på (The Yellow, utrolig kult sted). Barcelona er òg en kul by, samme med Krakow; Amsterdam; Paris; Budapest ... Rundt middelhavet begynner vel mange av "badebyene" å bli kjedelige. Det er jo steder man drar for å drikke og ha tilfeldig sex med svenske jenter om sommeren, så stedene i seg selv er jo ikke så interessante "off-season". Du har Kanariøyene, med veldig stabilt klima året rundt, men det virker som det er mange familier og gamlinger som drar der utenom sommeren. Synes ikke 17 år er for ungt til å dra utenlands. Jeg reiste selv til sentral-Afrika alene da jeg var 18, uten noen spesielle planer annet enn å reise, foreldrene min hatet det da ... Jeg er gutt, så jeg er vel to år yngre i hodet enn jenter på samme alder i følge de lærde ... Endret 4. oktober 2012 av The mighty Quinn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå