megamats Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 deg igjen? Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Hahaha, hvem sitt heli lånte jeg litt ? Det sprengte.. Haha, først hider du body mitt, så tar du alt+f4 når du blir skutt. HAHA Og når tok jeg alt+f4 ? Gjerne fortell. For visst du tenker på i nærheten av calamar eneste gangen jeg blitt skutt idag så gjorde jeg nok ikke det, det kom opp "you are dead" så trykker jeg på esc og avslutt for jeg begynnte og bli lei for idag Men visst du er av den typen som ikke tror på meg, så spør admin da Lenke til kommentar
Lother Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 hahaha. ble du truffet nå sist ved bussen? Mye liv igjen? tok deg igjen Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Noen som hadde firefight utenfor corazon ? eller venta dere bare på meg og en annen skulle komme Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Hahaha, hvem sitt heli lånte jeg litt ? Det sprengte.. Haha, først hider du body mitt, så tar du alt+f4 når du blir skutt. HAHA Og når tok jeg alt+f4 ? Gjerne fortell. For visst du tenker på i nærheten av calamar eneste gangen jeg blitt skutt idag så gjorde jeg nok ikke det, det kom opp "you are dead" så trykker jeg på esc og avslutt for jeg begynnte og bli lei for idag Men visst du er av den typen som ikke tror på meg, så spør admin da Jaja, alt jeg vet er at en kompis drepte deg rett etter at du drepte meg, så ble liket ditt borte med en gang. Og du hadde hida body mitt. mulig bug i spillet fordi du leava spillet så fort. Endret 14. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
SE Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Noen som hadde firefight utenfor corazon ? eller venta dere bare på meg og en annen skulle komme Vel... vi satt der med AS50 og MK48 mod 0 og dere kom kjørende 2min før restart. Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 HAHA! ja hørtes ut som det var noe heftige greier dere skjøt på meg i UAZ'en med hvertfall Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Hvem stakk av med Escaladene våre? Lenke til kommentar
Lother Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 hehe 2 helier og 2 SUV'er var kanskje litt drøyt rett ved airfielden eller? Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Grrrrr, hvem drepte meg da jeg jumpa fra helli med crash site prison :@ Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Grrrrr, hvem drepte meg da jeg jumpa fra helli med crash site prison :@ Lenke til kommentar
SE Skrevet 14. september 2012 Rapporter Del Skrevet 14. september 2012 Grrrrr, hvem drepte meg da jeg jumpa fra helli med crash site prison :@ Du var jo ekkel og skjøt på oss med spytterør. Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Hvor er allesammen? Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Grrrrr, hvem drepte meg da jeg jumpa fra helli med crash site prison :@ Du var jo ekkel og skjøt på oss med spytterør. Med thermal spytterør vel og merke! Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvor er alle sammen? Edit: Hvem var det som skjøt og drepte OkaBall og meg ved flyplassen i Calamar? Endret 15. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 WTF! Logget meg av med full helse og en del utstyr. Logger meg inn litt senere og jeg begynner helt på ny! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Haha, 3 sniperjævler på en topp brukte 100 skudd hver seg før de traff min kropp Lenke til kommentar
Lother Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Haha, 3 sniperjævler på en topp brukte 100 skudd hver seg før de traff min kropp vI var 5... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Oh well. Er det dere som kjører rundt i en svart suv også `? Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 15. september 2012 Rapporter Del Skrevet 15. september 2012 Haha, 3 sniperjævler på en topp brukte 100 skudd hver seg før de traff min kropp vI var 5... Hvem var det som klarte å dodge ca 20 50 cal skudd for så å finne copteret våres å stikke av, senere fant vi deg (selvfølgelig) på den mest obviouse copter øya og du klarte mirakuløst å stikke av igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå