Bruker-280022 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) I går ble jeg og min venn OkaBall brutalt drept ved flyplasse i Calamar. I dag møtte jeg to spillere i Benio, den ene spilleren innrømmet at det var han som drepte oss på flyplassen, plustelig så spurte han om jeg kunne ta en "double execution" på han og følgesvennen? Ikke spør meg hvorfor. Så jeg innvilget ønsket og drepte begge to, uten å tenke meg om, ble jeg terrorist med -2000 i humanity, jeg mista også ghillie suiten min, faen! Edit: Datt ut av spillet, logga inn på serveren igjen og plustelig var jeg ikke terrorist lenger og hadde 0 i humanity? Endret 14. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvor er det alle "idiotene" holder til på Lingor Island? De som bare ligger og sniper etter folk? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Hvor er det alle "idiotene" holder til på Lingor Island? De som bare ligger og sniper etter folk? Idioter finner mann i alle krinker og kroker. Kan råde deg til å trå forsiktig og lære deg kunsten å snike, velkommen til DayZ. Endret 14. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Sourcey Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Idioter finner mann i alle krinker og kroker. Kan råde deg til å trå forsiktig og lær deg kunsten å snike, velkommen til DayZ. Tja.. Når folk tilbringer 2 timer liggende i skauen med Sniper og Ghilie, våkende over en bestemt by/område hjelper det lite å snike. Dette må være en utrolig kjedelig måte å spille på, men folk er forskjellig. Anyway, hvem kjører rundt i SUV fortiden? Jeg og en kompis har truffet dere litt for mange ganger i det siste. Endret 13. september 2012 av Sourcey Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvem var det som drepte meg og per ved cafe santiago ? Og ødela bilen vår Var dere mange Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Det var nok oss. Dere var på feil plass til feil tid og havna midt i en fire-fight mellom oss og en annen gruppe trodde dere var med dem ble mye snadder loot på oss da! og du som lå i 2 etasje med mk48mod0. fy faen den desyncen! Endret 13. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvem var det som skjøt mot meg og min venn i Ralon? Edit: Stuck på loading. Edit 2: Jeg og min venn OkaBall ble nyligt drept av en jæv*l ved flyplassen i Calamar. Hvem er den skyldige? Det var nokk meg Var mye action ved Medlina igår Ja, det var en heftig krig! Var du blandt heli-dropperne eller av de som lå på hill? Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Vi kom først i Heli, så dumpet vi det i nærheten av Calamar og gikk mot Medlina. Det var krig når vi kom dit og det lå folk på hill og lik i byen. Vi tok ut folk fra begge gruppene som allerede var i strid Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Vi kom først i Heli, så dumpet vi det i nærheten av Calamar og gikk mot Medlina. Det var krig når vi kom dit og det lå folk på hill og lik i byen. Vi tok ut folk fra begge gruppene som allerede var i strid Fant forresten en M24 til deg i natt. Ligger i bilen der du logger inn. Vet ikke om jeg skal spille senere i dag. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Fant en Satchel Charge for første gang istad Morro, og takk for noe AS50 skudd og en L85 til dere som just blei drept utenfor Tucos 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hvem var du som jeg skjøt og drepte ved flyplassen i Haciendos? Jeg ble nervøs siden du ikke svarte meg. Lenke til kommentar
megamats Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 I bussen? Det var meg. Hadde ingen onde hensikter så ble litt irritert;P Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) I bussen? Det var meg. Hadde ingen onde hensikter så ble litt irritert;P Beklager, men jeg var redd for at du skulle drepe meg. Edit: Bussen og liket ditt er der forsatt. Endret 14. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 You cannot play/edit this mission. It is dependent on downloadable content that has been deleted. dayz_lingor_code, dayz_lingor_weapons osv osv Hva har jeg gjort feil ? Får denne beskjeden når jeg prøver å logge meg inn. De filene som jeg får beskjed om at er sletta har jeg i lingor mappa inne på OA. Lasta ned lingor gjennom Dayz Commander Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Trykk på last ned lingor en gang til, jeg måtte gjøre det 2 ganger. Så endrer den noen filer ellernoe, så funker det. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hahaha, hvem sitt heli lånte jeg litt ? Det sprengte.. Lenke til kommentar
Lother Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Beklager Megamats. I dag har jeg skutt 3 personer, og hver gang har det vært deg. Først når du kom ut av prison, så når du satt på motorsykkel og så nå sist ved bussen. Føles litt dumt å bare drepe en mann Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Hahaha, hvem sitt heli lånte jeg litt ? Det sprengte.. Haha, først hider du body mitt, så tar du alt+f4 når du blir skutt. HAHA Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 I går ble jeg og min venn OkaBall brutalt drept ved flyplasse i Calamar. I dag møtte jeg to spillere i Benio, den ene spilleren innrømmet at det var han som drepte oss på flyplassen, plustelig så spurte han om jeg kunne ta en "double execution" på han og følgesvennen? Ikke spør meg hvorfor. Så jeg innvilget ønsket og drepte begge to, uten å tenke meg om, ble jeg terrorist med -2000 i humanity, jeg mista også ghillie suiten min, faen! Edit: Datt ut av spillet, logga inn på serveren igjen og plustelig var jeg ikke terrorist lenger og hadde 0 i humanity? Jeg var en av de som ville bli executa lol, hadde nettopp spawna : ) Til de som var i copteret vi plaffa ned, takk for dogfighten boys : ) Lenke til kommentar
megamats Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Beklager Megamats. I dag har jeg skutt 3 personer, og hver gang har det vært deg. Først når du kom ut av prison, så når du satt på motorsykkel og så nå sist ved bussen. Føles litt dumt å bare drepe en mann hahaha. ble du truffet nå sist ved bussen? Mye liv igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå