Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

OurDayz III - Lingor Island

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser poenget ditt. Vet ikke om det hjelper, men vi ble drept alle sammen (!) pluss helikopteret skutt ned nå i sted.

Observerte det da jeg løp nord etter å ha spawnet. Hva skjedde? Dere døde i fleng.

Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en.

Må ha vært veldig artig for de som satte opp fella.

Forresten; Er det noen som har kommet over SVD Camo i det heletatt på OurDayz? Har raidet så mye barracs på I og III at jeg holder på å spy. Har ikke sett en eneste en. Har dog funnet den flere ganger på vanlig hive.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol :p

Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat?

Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller

admin?

ps. Mista ghillie til bandit skin? :<

Lenke til kommentar

nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol :p

Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat?

Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller

admin?

ps. Mista ghillie til bandit skin? :<

Vanlig problem å miste ghillie/camo ved skin skifte dessverre, planen er å disable det tror jeg.

Var ikke meg du fant ghost av iallefall, satt han i en buss? Jeg så en buss med en dude i går i baksetet og han fikk noen skudd i hodet men ga liksom ikke noe respons

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...