Sadfez Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Ser poenget ditt. Vet ikke om det hjelper, men vi ble drept alle sammen (!) pluss helikopteret skutt ned nå i sted. Observerte det da jeg løp nord etter å ha spawnet. Hva skjedde? Dere døde i fleng. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Ser poenget ditt. Vet ikke om det hjelper, men vi ble drept alle sammen (!) pluss helikopteret skutt ned nå i sted. Observerte det da jeg løp nord etter å ha spawnet. Hva skjedde? Dere døde i fleng. Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en. Endret 9. september 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Tåpelig nok gikk vi i ei åpenbar felle ved dumpyard. Tror 2 stk av dem tok ut 8 av oss e.l. Sto to biler like ved veien, da vi begynte å loote, så tok de oss ut en etter en. Må ha vært veldig artig for de som satte opp fella. Forresten; Er det noen som har kommet over SVD Camo i det heletatt på OurDayz? Har raidet så mye barracs på I og III at jeg holder på å spy. Har ikke sett en eneste en. Har dog funnet den flere ganger på vanlig hive. Endret 10. september 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er det mening at jeg spawner et rart sted og mister alt jeg har på meg hver gang jeg logger på serveren? https://www.dropbox.com/s/886bzj24nu3w2na/2012-09-11_00001.jpg Endret 11. september 2012 av RamboDahl Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 samme her, og takk for chopper Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 (endret) idiotisk av meg at jeg ikke tenkte det var flere av dere du lot vel ikke det være igjen noe loot? Endret 11. september 2012 av RamboDahl Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Kanskje en dmr, husker ikke helt tbh Hvorfor drepte du ikke han du skøyt btw? Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 hva? fikk jeg ingen av dere? damn! Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat? Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller admin? ps. Mista ghillie til bandit skin? :< Lenke til kommentar
nadare Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 nope han svimte av, så skøyt jeg deg i hodet ett par ganger lol Fant en "player" her nettopp, har gitt han 2 50cal mags, 1 g17 mag og 1 m4a3 cco mag. Mister humanity hver gang jeg gir han en i hodet, men han dør ikke. Cheat eller bug or wat? Players på serveren at this time: shd, Mangochutney, Ronny Rævlukt, Andreas, Zerkesh, Viperkiller admin? ps. Mista ghillie til bandit skin? :< Vanlig problem å miste ghillie/camo ved skin skifte dessverre, planen er å disable det tror jeg. Var ikke meg du fant ghost av iallefall, satt han i en buss? Jeg så en buss med en dude i går i baksetet og han fikk noen skudd i hodet men ga liksom ikke noe respons Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Nei sto bare rett opp og ned, Takk for 2x L85, NV osv i en bil Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 HAHA! -vindi Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Vindi, Sadfez og psy elns, litt av en gunfight, eid ty for gps og 2x nv Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Shd var det kjipt når jeg skjøt etter deg i Vidora mens du ble taila av zombier? Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 btw creds til den som tok ut ene choppern vår nice shot Lenke til kommentar
shd Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Vidora? Har ikke vært der i dag så vidt jeg vet, flydd over perhaps men ikke på bakken Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Tenkte på igår Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Hehe Sadfez, nesten du tok meg der, mista ghillien pga bytta skin , må få fiksa dette på serveren Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 btw creds til den som tok ut ene choppern vår nice shot Ja, det var sykt gøy men så ble jeg skutt kom meg opp dit igjen og drepte 4 av dere? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 11. september 2012 Rapporter Del Skrevet 11. september 2012 Hehe Sadfez, nesten du tok meg der, mista ghillien pga bytta skin , må få fiksa dette på serveren Midt i skogen vest for Corazon? Faen jeg skvatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå