Dahkr Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 så det er totalt 3 helis? for jeg har funnet et til sør for San Arulco Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Er faktisk 4 heli på serveren atm. Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Er faktisk 4 heli på serveren atm. Er alle i "bruk" ? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 To som må repareres. Et som er i bruk og et som står parkert tror jeg. Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Helis for everyone! Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 sto over en M136 idet serveren restarta. Når jeg logget inn igjen var den borte ;( var også 2 raketter til den. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Fikk jeg noen i suven ved prison eller? Tror dere skvatt litt Endret 7. september 2012 av Aiven Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 7. september 2012 Rapporter Del Skrevet 7. september 2012 Vi skvatt veldig! men nei vi klarte oss Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 sto over en M136 idet serveren restarta. Når jeg logget inn igjen var den borte ;( var også 2 raketter til den. Den er så latterlig stygg og dårlig at du ikke vil se den engang 1 Lenke til kommentar
Dahkr Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hvem var det som skjøt ned UAZen min med heli? gjemte meg også inne i en av de små brakkene Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Rart at serveren gikk ned igjen.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Døde den igjen?!? har aldri fått spilt mer en 10min på denne serveren! baah Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hvertfall liv på serveren, biler og helikoptere overalt! Lenke til kommentar
SE Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hvem var det som skjøt ned UAZen min med heli? gjemte meg også inne i en av de små brakkene Lother som pilot og jeg som gunner. Skjøt mye på brakkene Lenke til kommentar
Django Skrevet 8. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Scoreboard oppe @ http://ourdayz.net/leaderboards.php -- Siden er fortsatt under utvikling så titt innom i ny og ne Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Er både båt og Ural i nærheten av Marcella, begge 2 må fikses. Det heter vel victorin oil company ellernoe der de står. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 8. september 2012 Rapporter Del Skrevet 8. september 2012 Hvem var det som skjøt og drepte meg i militærbasen ved Marcella? Hvorfor må gode mennesker lide? Lenke til kommentar
Django Skrevet 9. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hvem var det som skjøt og drepte meg i militærbasen ved Marcella? Hvorfor må gode mennesker lide? Beklager det, så ut som du hadde bandit skin i mørket så turte ikke annet enn å skyte deg :\ Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hvem var det som skjøt og drepte meg i militærbasen ved Marcella? Hvorfor må gode mennesker lide? Beklager det, så ut som du hadde bandit skin i mørket så turte ikke annet enn å skyte deg :\ Du er tilgitt, Xstasy. Lenke til kommentar
Django Skrevet 9. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hvem var det som skjøt og drepte meg i militærbasen ved Marcella? Hvorfor må gode mennesker lide? Beklager det, så ut som du hadde bandit skin i mørket så turte ikke annet enn å skyte deg :\ Du er tilgitt, Xstasy. Hvis det er til noen hjelp så mista jeg ghillie-suiten min da jeg drepte deg (fikk bandit skin) Kan få en M4A3 CCO av meg om du trenger gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå