Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Neiok, ja jeg mistet også alt jeg hadde her om dagen, hadde vel det beste man kunne få Og du skal komme til å miste alt du har snart igjenn! -Renolz Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Neiok, ja jeg mistet også alt jeg hadde her om dagen, hadde vel det beste man kunne få Og du skal komme til å miste alt du har snart igjenn! -Renolz haha, du spiller vel ikke alene heller? Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Neiok, ja jeg mistet også alt jeg hadde her om dagen, hadde vel det beste man kunne få Og du skal komme til å miste alt du har snart igjenn! -Renolz haha, du spiller vel ikke alene heller? Gjør nokk ikke det Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 omg, need backup! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Kjipt! Ble snipe av noen når jeg hadde topp utstyr! Men så fant jeg en SUV med ALT!!!!! Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Typisk når jeg snakker med kompis på skype om å bli skyti mens man svømmer, så blir jeg faenma det! -_- heldigvis får'n ikke loota meg da! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Typisk når jeg snakker med kompis på skype om å bli skyti mens man svømmer, så blir jeg faenma det! -_- heldigvis får'n ikke loota meg da! Haha, du var ganske fortapt der du svømte, da jeg sto med as50 på den andre siden Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Haha damn you! you shall have my revenge Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Typisk når jeg snakker med kompis på skype om å bli skyti mens man svømmer, så blir jeg faenma det! -_- heldigvis får'n ikke loota meg da! Haha, du var ganske fortapt der du svømte, da jeg sto med as50 på den andre siden Hvorfor skyte bare for å skyte? Er andre gamemodes for deathmatch der en kan bruke helikoptere og tanks og mer ; ) Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Haha damn you! you shall have my revenge Du også ja, jaja begynner og få noen fiender ^^ Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Typisk når jeg snakker med kompis på skype om å bli skyti mens man svømmer, så blir jeg faenma det! -_- heldigvis får'n ikke loota meg da! Haha, du var ganske fortapt der du svømte, da jeg sto med as50 på den andre siden Hvorfor skyte bare for å skyte? Er andre gamemodes for deathmatch der en kan bruke helikoptere og tanks og mer ; ) Da har du tydeligvis ikke spilt nok på disse serverene, om du ikke skyter, så dør du... Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Typisk når jeg snakker med kompis på skype om å bli skyti mens man svømmer, så blir jeg faenma det! -_- heldigvis får'n ikke loota meg da! Haha, du var ganske fortapt der du svømte, da jeg sto med as50 på den andre siden Hvorfor skyte bare for å skyte? Er andre gamemodes for deathmatch der en kan bruke helikoptere og tanks og mer ; ) Da har du tydeligvis ikke spilt nok på disse serverene, om du ikke skyter, så dør du... Bandit 4 life Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Yeah! Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 19. september 2012 Rapporter Del Skrevet 19. september 2012 Jeg var jo fredlig der jeg svømte i vannet da hadde jo aldri tenkt tanken på og gjort noe sånt mot da Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Jeg var jo fredlig der jeg svømte i vannet da hadde jo aldri tenkt tanken på og gjort noe sånt mot da haha, yeah right Lenke til kommentar
Serriso Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Kjørt rundt nesten hele kartet nå med escaladen uten å funnet noe liv. Prøver lykken igjen senere i kveld!=) Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Stille og rolig idag.... fantastisk! ^^ Lenke til kommentar
Serriso Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Per og Magnus, hvorfor stikker dere fra meg? Trodde dette kunne bli en bra slutt på en alt for stille dag Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 20. september 2012 Rapporter Del Skrevet 20. september 2012 Hehe vi var jo fult igang med andre ting vi så du ikke det a? uansett hadde vi jo ikke hatt en sjangs heller sikkert! Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 21. september 2012 Rapporter Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Travel natt kan man si! Men NV gjør det "litt" lettere Endret 21. september 2012 av Peralex92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå