whipslash Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Greit det har drept dere så mange ganger de siste dagene atte! også fikk jeg jo mesteparten av gearet tilbake hos et lik med ghillie. Good fun! håper på mer imårra! Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Greit det har drept dere så mange ganger de siste dagene atte! også fikk jeg jo mesteparten av gearet tilbake hos et lik med ghillie. Good fun! håper på mer imårra! Det var en utrolig artig fight i dag! Å det var 3 eller 4 gjenger som deltok + noen enkeltpersoner Hele fighten starta med at 2 biler kjørte over crossing og møtte oss, så dro vi til hver vår side av river å hadde firefight ^^ Tror det var Per og Magnus som satt i de bilene om jeg ikke tar helt feil Men ja, håper på mer i morra, og i natt om dere skal spille noe mere! -Renolz Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Greit det har drept dere så mange ganger de siste dagene atte! også fikk jeg jo mesteparten av gearet tilbake hos et lik med ghillie. Good fun! håper på mer imårra! Det var en utrolig artig fight i dag! Å det var 3 eller 4 gjenger som deltok + noen enkeltpersoner Hele fighten starta med at 2 biler kjørte over crossing og møtte oss, så dro vi til hver vår side av river å hadde firefight ^^ Tror det var Per og Magnus som satt i de bilene om jeg ikke tar helt feil Men ja, håper på mer i morra, og i natt om dere skal spille noe mere! -Renolz Ja, var meg og Per som møtte dere pluss det var en til med oss, hadde en av dere som lå der i ghillie på kornet men hadde glemt AS50'ien nede i bilen, så stakk ned å henta den, da drepte dere han ene som lå på fjelltoppen, så stakk jeg opp igjen med sneipern og tror jeg hadde fått sikta inn på huet til han ene med ghillie, men så fikk dere knerta meg først Per lå på en topp lenger bak, og venta litt før han gikk fremover, da så han en av dere som løp rundt, men så kom det en bil med 5 personer inni og da fikk han knerta en og skada en før de greide å ta han Blir nok mere i morra Hadde fått knerta en av dere som lå oppå dere seinere hadde det ikke vært for at jeg trodde det var Per - Magnus (BTW skaff dere noen avatarer/profilbilder letter å kjenne igjen hvem som poster ) Endret 18. september 2012 av kaasa92 Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Greit det har drept dere så mange ganger de siste dagene atte! også fikk jeg jo mesteparten av gearet tilbake hos et lik med ghillie. Good fun! håper på mer imårra! Det var en utrolig artig fight i dag! Å det var 3 eller 4 gjenger som deltok + noen enkeltpersoner Hele fighten starta med at 2 biler kjørte over crossing og møtte oss, så dro vi til hver vår side av river å hadde firefight ^^ Tror det var Per og Magnus som satt i de bilene om jeg ikke tar helt feil Men ja, håper på mer i morra, og i natt om dere skal spille noe mere! -Renolz Ja, var meg og Per som møtte dere pluss det var en til med oss, hadde en av dere som lå der i ghillie på kornet men hadde glemt AS50'ien nede i bilen, så stakk ned å henta den, da drepte dere han ene som lå på fjelltoppen, så stakk jeg opp igjen med sneipern og tror jeg hadde fått sikta inn på huet til han ene med ghillie, men så fikk dere knerta meg først Per lå på en topp lenger bak, og venta litt før han gikk fremover, da så han en av dere som løp rundt, men så kom det en bil med 5 personer inni og da fikk han knerta en og skada en før de greide å ta han Blir nok mere i morra Hadde fått knerta en av dere som lå oppå dere seinere hadde det ikke vært for at jeg trodde det var Per - Magnus (BTW skaff dere noen avatarer/profilbilder letter å kjenne igjen hvem som poster ) Happy? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Noen som akkurat skjøt meg i barracken i Calamar ? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dere med s1203 og Gaz. Hva i all verden? hahah Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Dere med s1203 og Gaz. Hva i all verden? hahah Hahaha, jeg prøve å krasje i deg, men bomma, så sprengte du bilen til Serriso når dere krasja mens din var like hel? wtf.. Deretter hoppa jeg ut å sprang opp en hill å skulle spotte deg, men da skøyt du bilen min med 50cal. å stakk av x) Fant deg aldri igjenn.. -Renolz Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hahaha, jeg prøve å krasje i deg, men bomma, så sprengte du bilen til Serriso når dere krasja mens din var like hel? wtf.. Deretter hoppa jeg ut å sprang opp en hill å skulle spotte deg, men da skøyt du bilen min med 50cal. å stakk av x) Fant deg aldri igjenn.. -Renolz Ble lysegrønt på hjul, utrolig nok. Den bilen deres må jo ha vært rød på et eller annet? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bil er bare bugget, er umulig og ødelegge av og til, jeg har brukt 10-15 skudd med as50 uten at det skjer noe Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hahaha, jeg prøve å krasje i deg, men bomma, så sprengte du bilen til Serriso når dere krasja mens din var like hel? wtf.. Deretter hoppa jeg ut å sprang opp en hill å skulle spotte deg, men da skøyt du bilen min med 50cal. å stakk av x) Fant deg aldri igjenn.. -Renolz Ble lysegrønt på hjul, utrolig nok. Den bilen deres må jo ha vært rød på et eller annet? Begge bilene var helt grønne -Renolz Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ER DET MULIG!? Logga akkurat inn på en haug sør for Maruko, krabber 5 meter mot kanten, så står det plutselig en kar rett bak meg og dreper meg.. Du er nå min 1. prioritet å få drept! -Renolz Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 hahahaha, jeg logget inn rett under den bakke toppen, jeg ante fred og ingen fare kommer opp så ligger du der og krabber! haha Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 hahahaha, jeg logget inn rett under den bakke toppen, jeg ante fred og ingen fare kommer opp så ligger du der og krabber! haha fufufufufufufufufufufufufufufufu x mange flere ganger! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Var litt slemt, men jeg tok bare nv og gps, resten ligger der oppe var det ikke en l85 og as50? Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Var litt slemt, men jeg tok bare nv og gps, resten ligger der oppe var det ikke en l85 og as50? Stemmer det, 10min til server restart da, du burde tatt det opp før liket forsvinner Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hadde jeg tenkt på det så skulle jeg lakt det i teltet rett med veien der.. Jeg har allerede L85 og AS50 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Logget akkurat inn. Stod at jeg ble drept, men ble teleportert til en øy langt uti gokk, uten utstyr etc., ikke engang ryggsekk som man starter med. Er dette vanlig? Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jepp, veldig vanlig at det skjer desverre, tryk esc og se om du kan respawne! Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Det å respawne var ikke noe problem. Var bare litt ergerlig at jeg mistet en ny ryggsekk og mye stæsj. :/ Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Neiok, ja jeg mistet også alt jeg hadde her om dagen, hadde vel det beste man kunne få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå