Gyr0 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Har ikke spilt på en stund, men tror Elektro er stedet folk drar til for å sloss. Aiven da finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Hold deg rundt Calamar så er du dømt til å se noen. Lenke til kommentar
Opie law Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Har ikke spilt på en stund, men tror Elektro er stedet folk drar til for å sloss. Tenkte vel litt mer på hvor på lingor mapen, mn ble så stygt gunnet ned i går først i en høyblokk i camar, og så seinere vet ikke helt mn ha spawnet i wilderness, og første jeg møtte var en armycamp, mn tok 2 min så sto der YOU ARE DEADxD Så noen så vil tapå seg 2 saftige murders siden jeg går etter heropoints:P? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Har ikke spilt på en stund, men tror Elektro er stedet folk drar til for å sloss. Aiven da Oi,kan bli hardt å komme seg til Elektro ja! Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Noen som følte seg lure da de parkerte bilen sin ved campen min mellom Faunaverde og Prospero? Lenke til kommentar
Serriso Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Noen som følte seg lure da de parkerte bilen sin ved campen min mellom Faunaverde og Prospero? Hehe, ja. Var å skulle hente den for 30 min siden. Gjemte bilen der og fant helt tilfeldig campen rett siden av der jeg parkerte. Lenke til kommentar
Opie law Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 noen kom og blåss hue av meg er bugged på en båt og kan ikke gjøre noe! utenfor bilbado Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 hvem var det som skøyt i fylla etter meg rundt chopper crashet nedenfor los peligron? løp jo faenma i 8-tall rundt de trærna mens dere må hvertfall ha brukt 5-6 magasin haha! Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) GG gutta! bedre lykke neste gang! ps: HENNING DIN PYSE! logger ut når du blir skutt på. Endret 18. september 2012 av whipslash 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 noen kom og blåss hue av meg er bugged på en båt og kan ikke gjøre noe! utenfor bilbado relogg. Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 GRR hvem er det som ligger med thermal på crossing!? finner deg faen ikke -Renolz Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Grei firefight mellom faunaverde - prospero og negrosa må ha vart en stund der nå virker det som Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 GRR hvem er det som ligger med thermal på crossing!? finner deg faen ikke -Renolz Word, svinet drepte meg også, så lenge det ikke er lother og co går det fint tho. Velkommen til dere andre som tydeligvis har klart å fått litt gear Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Thermal killer er meg. Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Skjera Sadfez? Ble du skremt? Takk for 50cal. og Thermal tilbake btw! -Renolz Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Skjera Sadfez? Ble du skremt? Takk for 50cal. og Thermal tilbake btw! -Renolz Forventet det egentlig, men hadde ikke så mye rom å gå på i og med at det satt en ca 800 meter bort og siktet på meg. Thermal tilbake? Har hatt min siden forrige uke. Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Skjera Sadfez? Ble du skremt? Takk for 50cal. og Thermal tilbake btw! -Renolz Forventet det egentlig, men hadde ikke så mye rom å gå på i og med at det satt en ca 800 meter bort og siktet på meg. Thermal tilbake? Har hatt min siden forrige uke. Ja jeg mista 50cal og thermal for ett par timer siden ^^ sikkert en annen kar som koser seg de da -Renolz Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 var nok 3 grupper som var der samtidig ja vi renska opp alt først, så mista vi et par stk når vi kom tilbake. Jeg ble endelig drept da hvem drepte meg? folk på alle kanter jo! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Jeg knerta i allefall 2 stykker som var på den flate toppen nordsiden av elven ved crossing. Lenke til kommentar
MasterMorten Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Alius, ble du så flau at du tok Alt+F4 kl 23:20 på Calamar Airport? Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 var nok 3 grupper som var der samtidig ja vi renska opp alt først, så mista vi et par stk når vi kom tilbake. Jeg ble endelig drept da hvem drepte meg? folk på alle kanter jo! Var nokk oss som drepte både deg og mr. allmighty mot slutten der! -Renolz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå