Opie law Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 bare hyggelig:) Maruko er et særdeles trøtt sted. Ikke sett en enste person her i både går og i dag. Sikker? Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Er det noe action eller? Finner jo ingen, å det er mellom 15-20 på konstant... Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Er det noe action eller? Finner jo ingen, å det er mellom 15-20 på konstant... Hevnen er søt, bare vent. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Haha, andy. Bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Ble av dere SUV kara hen a ? Prøvde å baite meg en stund der, hehe ! Gir meg iallefall for i dag, så dere kan loote folka på taket. ;) Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hehe. Endelig min tur. Fikk knærta en i fullt gillie utstyr med l85. Ps! Av respekt så gravla jeg deg der du fallt! Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvem idioter setter opp camp ved siden av vår Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Hehe. Endelig min tur. Fikk knærta en i fullt gillie utstyr med l85. Ps! Av respekt så gravla jeg deg der du fallt! Om du tenker på gillie'n ved Villa Florencia, så lå det nokk ikke bare en L85 på meg gitt! Hadde også en M107 i backpack :&--#62; Hvem idioter setter opp camp ved siden av vår Det har seg faktisk slik at teltet deres ikke var der når vi slo opp vårt.. Når jeg kom tilbake for å hente supplies så var deres telt rett ved siden av vårt + 2 biler x) Fikk knerta dere før jeg blødde ihjel da, hadde ingen bandasje -Renolz Endret 18. september 2012 av Fredrik R Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Teltet vårt har vært der i flere dager nå, når satt dere opp telt der? Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Teltet vårt hadde stått der i noen dager, og er ganske sikker på at det ikke var noe annet telt der, da hadde jo ikke vi satt opp vårt og deres var jo tomt mens vi hadde lagt inn litt ting men men, har a truffet på dere et par ganger nå Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Teltet vårt hadde stått der i noen dager, og er ganske sikker på at det ikke var noe annet telt der, da hadde jo ikke vi satt opp vårt og deres var jo tomt mens vi hadde lagt inn litt ting men men, har a truffet på dere et par ganger nå Ah okei daså.. Nei vi satte det opp i dag, men noen stjal tingene i teltet, vi trodde det var dere, men tydeligvis ikke ^^ Er temmelig sikker på at det ikke sto noe annet telt der når vi satte opp vårt, men kan ha vært bugget da Ja vi har møttes ett par ganger nå, dere var 2stk da vi møttes vest for Prospero ja? Mener jeg så en som dreiv å kasta flares, mens jeg ble drept av en sniper over gata.. -Renolz Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Hehe se det ja! lurte som faen når vi fant et telt til der Hehe var bare meg dere møtte på faktisk, jeg hørte dere kom med bil, så skulle jeg hive en flare og i det jeg skulle kaste den så så jeg dere på andre siden av veien verste flaren jeg har kasta noen gang xD Kjapp på avtrekkern vett! Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Hehe se det ja! lurte som faen når vi fant et telt til der Hehe var bare meg dere møtte på faktisk, jeg hørte dere kom med bil, så skulle jeg hive en flare og i det jeg skulle kaste den så så jeg dere på andre siden av veien verste flaren jeg har kasta noen gang xD Kjapp på avtrekkern vett! Ah okei vel vel, i morgen er det bare å ruste opp! Det blir storkrig (Lother & co) -Renolz Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 haha, da er vel ikke forhandlinger mulig eller? virka som det funka dårlig med han Mango tidligere idag Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 haha, da er vel ikke forhandlinger mulig eller? virka som det funka dårlig med han Mango tidligere idag Det siste var ment til Lother & co. Vår archnemesis gjeng Lenke til kommentar
Peralex92 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Hehe er vel ikke så lenge før vi er det og Lenke til kommentar
Mangochutney Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 haha, da er vel ikke forhandlinger mulig eller? virka som det funka dårlig med han Mango tidligere idag Forhandlinger er utelukket desverre=( 2 Lenke til kommentar
megamats Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Noen som vil donere litt antibiotika? Jeg har blitt syk:( Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 finner ingen på denne serven, hvor er dere`? hvilke byer smeller d mest i? noen som har lyst og ta mj med på en heli tur, lr kindnappe meg lit:P Har ikke spilt på en stund, men tror Elektro er stedet folk drar til for å sloss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå