FrustoL Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Hehe, takker for makaroven btw. Np, den er jo ganske OP! Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Har litt problemer med å få logget inn. Kommer meg til der jeg skal skrive inn passord, men det kommer en feilmld. You cannot play/edit this mission. It is dependant on downloadable content that is deleted. har ikke slettet noe, så jeg er litt forvirret. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Har litt problemer med å få logget inn. Kommer meg til der jeg skal skrive inn passord, men det kommer en feilmld. You cannot play/edit this mission. It is dependant on downloadable content that is deleted. har ikke slettet noe, så jeg er litt forvirret. Høres ut som du kanskje har plassert Lingor Island-filene på feil plass. Download: http://narod.ru/disk/59277481001.cc07e547f134147b9c7483dc603aded5/%40dayz_lingor_034_full.7z.html open it up and put contents (@dayz_lingor, @dayz_lingor_island) in your Operation Arrowhead folder. Choose to overwrite existing files. If using Steam, the default path is C:\Program Files\Steam\SteamApps\Common\Arma 2 Operation Arrowhead - (non-steam default path is C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2) Klikk her for mer informasjon. Endret 16. september 2012 av Hafti Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet. Lenke til kommentar
megamats Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet. Skjønner ikke hvorfor det ikke står i guiden i førsteposten og alle tar det tydeligvis for gitt... På settings i DayzCommander under Dayz Directory så trykker du "Override" deretter legger du til _lingor Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! Ja! Goodtimes! -Vindi Endret 17. september 2012 av whipslash Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! Ja! Goodtimes! -Vindi Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^ Dere får en overraskelse i morgen da.. -Renolz Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! Ja! Goodtimes! -Vindi Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^ Dere får en overraskelse i morgen da.. -Renolz Har... dere... tatt... bilen vår? :'( Lenke til kommentar
Spifflelight Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet. A:/ faktisk, nå fikk jeg flashback till 1.44" floppydisk som ALLTID skulle väre A:/ OnT: Endre denne i DayzCommander, sånn at override blir til rett katalog. Endret 17. september 2012 av Spifflelight Lenke til kommentar
Augustyo Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvorfor fikk jeg ikke låne suven litt? Hehe! din luring! du fortjente egentlig å få den. Vi har vel drept deg 4-5 ganger hver eneste dag i en uke nå. Får dårlig samvittighet hver gang! du må få deg hero skin, så vi vet hvem du er! ;D Ble noen episke kamper i dag Lother, Sidee, Vindi & co! Ja! Goodtimes! -Vindi Indeed! var sykt fett både øy-invasjonen, skogsgjømsel og kampen om helikopteret ^^ Dere får en overraskelse i morgen da.. -Renolz Har... dere... tatt... bilen vår? :'( : ) Lenke til kommentar
Lother Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Jaja, da får vi kjempe om disse tingene som vi bare kommer til å miste igjen på kartet det egentlig ikke går å gjemme de da Lenke til kommentar
Renolz -BigDaddy- Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Jaja, da får vi kjempe om disse tingene som vi bare kommer til å miste igjen på kartet det egentlig ikke går å gjemme de da True, men det er gøy med firefights! Litt bedre når vi er 5 også, men 2 mot 5 i går var ikke så ille det heller Hadde det ikke vært for den jævla 50cal. snipern deres som lå å campa ved copter så hadde vi wipa dere -Renolz Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Jaja, da får vi kjempe om disse tingene som vi bare kommer til å miste igjen på kartet det egentlig ikke går å gjemme de da True, men det er gøy med firefights! Litt bedre når vi er 5 også, men 2 mot 5 i går var ikke så ille det heller Hadde det ikke vært for den jævla 50cal. snipern deres som lå å campa ved copter så hadde vi wipa dere -Renolz hmm, Ingen av oss hadde 50cal ved copter. Jeg drepte drepte deg med dmr da du løp rett ned til likene. Også klarte jeg kun å treffe 1 skudd på han vennen din med ghilliesuit. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Det er det som er litt rart. Alt står på riktig plass: A:\Programmer\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead Både lingor og lingor_island mappene. Dette er også den første serveren jeg har sett hvor jeg har hatt dette problemet. Skjønner ikke hvorfor det ikke står i guiden i førsteposten og alle tar det tydeligvis for gitt... På settings i DayzCommander under Dayz Directory så trykker du "Override" deretter legger du til _lingor Takker, dette fikset problemet, og jeg kom meg inn uten problemer. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 bare hyggelig:) Maruko er et særdeles trøtt sted. Ikke sett en enste person her i både går og i dag. Lenke til kommentar
Fokka Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Til dere som eide den båten på øya, ellernoe.. Spawna der og tok den, kjørte desverre feil, så den er fortapt. Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hva skjer med servern? Blir kicka hele tiden Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 bare hyggelig:) Maruko er et særdeles trøtt sted. Ikke sett en enste person her i både går og i dag. Sikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå