Django Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) OurDayZ III - Lingor Island (OurDayz I | Ourdayz II | Ourforums.net) Kart: Lingor Island Antall slots: 50 Hive: Privat, ikke delt med andre servere. Admins: @andretnet, Xstasy Vakter (Guards): Aiven, Zaitzev, Gaz TeamSpeak server: ts.ourdayz.net port 9987 Status: Passord gies ut, send pm til Aiven, Xstasy eller @andretnet De som allerede har passord for OurDayz II trenger ikke å spørre, det er samme passord. Vårt mål er å få til en server uten duping, exploits og annet tull. Scoreboard: http://ourdayz.net/leaderboards.php Det er flere måter å koble til serveren, men denne er anbefalt: 1. Start DayZ Commander og trykk på versions. Sjekk at du har Dayz Commander versjon 0.9.0.78 eller høyere. 2. Last ned Arma 2: 96493 eller høyere og DayZ Lingor 0.34. 3. Sett disse startparameterene i Steam eller DayZ. Expansion\beta\arma2oa.exe -beta=Expansion\beta;Expansion\beta\Expansion -mod=ca;@dayz_lingor;@dayz_lingor_island -nosplash -nopause -skipIntro /high -world=empty 4. Når du er inne i spillet trykker du på "Multiplayer" og "Remote" 5. Fyll inn: Address: 5.9.60.101 Port: 2402 - og trykk ok. 6. Serveren burde dukke opp i listen og du kan joine og skrive inn passord. 7. Du er inne! Ofte stilte spørsmål: Spillet låste seg på loading, hva gjør jeg nå? Svar: Serveren kan bruke litt tid på å laste dersom du er førstemann inne etter restart, løses enkelt ved å koble til på nytt. Kan jeg gi bort serverpassordet til venner? Svar: Gjør gjerne det. Vi ønsker å bygge opp et bra nettsamfunn rundt serverne våre. Venner og venners venner er en flott måte å gjøre dette på! Fins det noen exploits som er lov? Svar: Det eneste jeg kan komme på er å stille opp Gamma og Brightness på nattestid. Er du i tvil, spør! Endret 9. september 2012 av Xstasy Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har de vanleg Chernarus server òg? Lenke til kommentar
Django Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Har de vanleg Chernarus server òg? Ja, sjekk linkene ved siden av server tittelen Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Der ja. Takk skal du ha Har den Sidechat? Lenke til kommentar
Django Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Der ja. Takk skal du ha Har den Sidechat? Nei, blir ofte for mye spam av det, men TeamSpeak har vi og det er en del inne der, og på trådene her på diskusjon og på våre egne forum. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Guiden er utdatert, bruk denne. Lenke til kommentar
Django Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Guiden i tråden er nå oppdatert. 1 Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Lingor er ny og ukjent, da kan det være greit å holde oversikt med et godt kart. Her er noen ressurser jeg fant: http://map.dayzlingor.de/ http://pirathavnen.dk/DayZ_lingor_HQ_Map.jpg http://dayz.lv/lingor/ 1 Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Flere som har merkbart lavere fps i Lingor kontra Chernarus? Edit: Ser det er flere som prøver å komme inn på serveren, men som blir kicka pga manglende filer. Endre til; DayZ Commander > Settings > DayZ Directory - xxx\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\@DayZ_lingor_island istede for @DayZ. Endret 4. september 2012 av Sadfez 2 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Prøved å la tvilen komme en med UAZ til gode for å få en tur. Som jeg trodde, ble jeg skutt. Lenke til kommentar
Django Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 OurDayzCommander er under utvikling, sjekk ut: http://ourforums.net/threads/ourdayzcommander-is-in-making.127/ Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 bra løyen han med helikopteret som fulgte meg nettopp Lenke til kommentar
Django Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 bra løyen han med helikopteret som fulgte meg nettopp Var ikke bare meg, vi var en gjeng på 4 stykk, gøy var det uansett Var det forresten dere vi tok oppe i bussen? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 haha ja det var det Lenke til kommentar
Django Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 haha ja det var det Fant dere heliet vårt i natt da? Lenke til kommentar
Imprice Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nei, men jeg tror jeg vet hvor det er velger og lavær Lenke til kommentar
Lother Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Nice sted å sitte i heli og ikke følge med gitt Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Er serveren nede? Finner den ikke i dag. Prøver å spille litt annerledes i Lingor enn jeg gjør på Chernarus. Være friendly så langt det lar seg gjøre og holde meg for meg selv Kommer sikkert til å dø. Mye. Lenke til kommentar
Django Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Serveren fikk problemer etter restart, undersøker feilen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå