//E Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei Jeg har to partisjoner på den ene harddisken min; den ene til windows++, og den andre til annet stash. Hovedmappen på "stash" stasjonen (hvor jeg har alle tingene mine) var merket av som privat mappe. Etter windows begynte å bli litt ustablit, bestemte jeg meg for å formatere windows partisjonen, og deretter legge inn windows på nytt, noe som sef funket helt fint; MEN nå får jeg ikke tilgang til mappen på "stash" partisjonen, selvom jeg er pålogget som administrator. Når jeg prøver å få tilgang til den sier den sef "ingen tilgang"..... Noen som har noen tips/råd om hvordan jeg kan få tilgang til den igjen... 100GB av stash i den mappen.. Ville vært litt kjipt å formatere.... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
kamus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Første du må gjøre er å gå i mappealternativer i explorer og fjerne bruk enkel fildeling. Deretter høyreklikker du på Privat mappen, velger arkfanen sikkerhet, trykk på avansert knappen: Der skal du sjekke arkfanen eier, og merke den brukeren du vil skal overta eierskapet på mappen. Husk at du må ha admin rettigheter for å kunne gjøre dette.. Håper dette hjelper deg på vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå