dkvam Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjøpte meg nettopp en LG IDE GSA-4040B DVD brenner ifra komplett. Denne skulle også takle CD-brenning ++ , hadde derfor tenkt å ha den som eneste CD/DVD enhet på PC'en. Men problemet er at jeg får det ikke til å virke i programmer som vanligvis ville ha brukt CD brenneren jeg hadde før. Dette inkluderer Audiograbber , Nero Express , Easy CD-creator , +++ De finner ganske enkelt ikke noe som kan brenne en CD! (DVD-brenne programmer funker som de skal!!) Hva kan problemet mitt være? Takker for all hjelp Mvh D.Kvam Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Avinnstaller programmene, innstaller dem å nytt og lykke til! Hjalp hos meg når brenneprogrammene ikke ville lystre ved skifte av brenner. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 for at den skal virke i Nero må du ha versjon 6 (5.5'ern støtter ikke denne brenneren). Easy CD Creator virker kanskje ikke i det hele tatt, prøv nyeste versjon 6 + oppdater med de nyeste oppdateringene som er linket til her: http://www.cdrlabs.com/ Audiograbber kjenner jeg ikke til.....men sjekk for en nyere versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå