Kazooo Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg har følgende utdanning - Bachelor i Multimedieteknologi og design (180 stp) - Mastergrad i TV Produksjon (180 stp) Jeg holder for øyeblikket på med Engelsk årstudium (60 stp) og ønsker å ta Praktisk pedagogisk utdanning. Jeg vet at Mastergrad + PPU = lektor. Jeg lurer jeg på om jeg kvalifiserer til "lektor m/tilleggsutdanning" siden jeg tar et årsstudium i Engelsk??? Noen kloke hoder der ute? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lektor med tilleggsutdanning fordrer at du har fått godkjent minst seks års heltidsutdannelse (360 studiepoeng eller mer), jfr. info fra Norsk Lektorlag. Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Etter jeg får gjennomført engelsken vil jeg ha totalt 420 studiepoeng. Da burde vel det duge? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 420 synes å være høyere enn 360. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå