Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

noe galt med norske jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"- Ja, jeg generaliserer. Det finnes sikkert unntak."

 

Det punktet der tror jeg svarer ganske mye på det du lurer på. Ofte er folk hyggeligere mot de fra andre land. Det kan gå begge veier. Og unntakene du nevner er nok flere enn du tror. De fleste jeg tar kontakt med er hyggelige, så lenge man er hyggelig selv. Skal være litt enig å si at for mange lever i "luksusnorge" og ser ned på mye rart som de egentlig burde godtatt. Vil si det går mest på personligheten og livserfaringen de har, og ikke at de er norske jenter.

 

Mannfolk i andre land klager også over at damene der er for kjipe, og reiser heller til Norge for å finne noen. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det første som slår meg er at personer som reiser til andre land for å studere i utgangspunktet er veldig oppegående og utadvente mennesker og at de blant dem som ønsker å dra til utlandet for å feste, være kalde og pripne og å drikke og feste ikke drar til Norge pga klima og prisnivå. Min teori blir derfor altså at de utenlandske jentene du treffer, i alle fall de som er her for å studere, ikke nødvendigvis gjenspeiler gjennomsnittet av jenter fra landet de kommer fra utifra de egenskapene en skulle tro at disse menneskene har.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

"- Ja, jeg generaliserer. Det finnes sikkert unntak."

 

Det punktet der tror jeg svarer ganske mye på det du lurer på. Ofte er folk hyggeligere mot de fra andre land. Det kan gå begge veier. Og unntakene du nevner er nok flere enn du tror. De fleste jeg tar kontakt med er hyggelige, så lenge man er hyggelig selv. Skal være litt enig å si at for mange lever i "luksusnorge" og ser ned på mye rart som de egentlig burde godtatt. Vil si det går mest på personligheten og livserfaringen de har, og ikke at de er norske jenter.

 

Mannfolk i andre land klager også over at damene der er for kjipe, og reiser heller til Norge for å finne noen. :)

Du kan være inne på noe der, at man er hyggeligere mot de fra andre land.

Men jeg tror også det har å gjøre med "luksusnorge" som du sier, når det går på ting man aksepterer og ikke, interesser og kanskje til en viss grad overlegenheten

 

Det første som slår meg er at personer som reiser til andre land for å studere i utgangspunktet er veldig oppegående og utadvente mennesker og at de blant dem som ønsker å dra til utlandet for å feste, være kalde og pripne og å drikke og feste ikke drar til Norge pga klima og prisnivå. Min teori blir derfor altså at de utenlandske jentene du treffer, i alle fall de som er her for å studere, ikke nødvendigvis gjenspeiler gjennomsnittet av jenter fra landet de kommer fra utifra de egenskapene en skulle tro at disse menneskene har.

Det er et godt poeng, men jeg har liknende erfaringer også når det er jeg som er på utenlandsreise.

Lenke til kommentar

Det er skremmende mye galt med oss... :w00t:

Haha neida, Det er vel like mye kjølige kvinnfolk som grisete menn..?

Jeg har iallefall hilst på min andel ekkle menn, og blitt litt trøtt på det! Men ikke gidt opp enda!

 

Syns begge parter burde skjerpe seg litt... Menn må slutte å tro at damer flest liker å bli dasket på rumpen av fremmede gubber på baren, og kvinnfolka burde lære seg å ikke gå på bar! ;) Neida, men litt midre kjørlighet hadde sikkert gjort susen! Je

jeg selv foretrekker å gi iallefalll en liten sjanse til å se om det er noe brukbart før jeg avviser..

( og sjakker ikke dumt! ) :green:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er skremmende mye galt med oss... :w00t:

Haha neida, Det er vel like mye kjølige kvinnfolk som grisete menn..?

Jeg har iallefall hilst på min andel ekkle menn, og blitt litt trøtt på det! Men ikke gidt opp enda!

 

Syns begge parter burde skjerpe seg litt... Menn må slutte å tro at damer flest liker å bli dasket på rumpen av fremmede gubber på baren, og kvinnfolka burde lære seg å ikke gå på bar! ;) Neida, men litt midre kjørlighet hadde sikkert gjort susen! Je

jeg selv foretrekker å gi iallefalll en liten sjanse til å se om det er noe brukbart før jeg avviser..

( og sjakker ikke dumt! ) :green:

 

Faen hvor flau jeg blir av hvordan enkelte andre menn oppfører seg av og til,rett og slett latterlig.

 

Forøvrig er min mening at det finnes akkurat like mange dumme og ekle kvinnfolk som det finnes menn,heldigvis ikke så mange,men de merkes godt...

 

Forresten så har jeg opplevd å både blitt tatt i skrittet,kløpet i baken og fått slibrige tilbud fra fremmede fulle kvinnfolk.

Så perverse svin av noen ufyselige kvinnfolk finnes det også nok av.

 

Hvis TS bare opplever kjølige,overlegne og innbilske damer så er han nok uheldig...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er skremmende mye galt med oss... :w00t:

Haha neida, Det er vel like mye kjølige kvinnfolk som grisete menn..?

Jeg har iallefall hilst på min andel ekkle menn, og blitt litt trøtt på det! Men ikke gidt opp enda!

 

Syns begge parter burde skjerpe seg litt... Menn må slutte å tro at damer flest liker å bli dasket på rumpen av fremmede gubber på baren, og kvinnfolka burde lære seg å ikke gå på bar! ;) Neida, men litt midre kjørlighet hadde sikkert gjort susen! Je

jeg selv foretrekker å gi iallefalll en liten sjanse til å se om det er noe brukbart før jeg avviser..

( og sjakker ikke dumt! ) :green:

 

Faen hvor flau jeg blir av hvordan enkelte andre menn oppfører seg av og til,rett og slett latterlig.

 

Forøvrig er min mening at det finnes akkurat like mange dumme og ekle kvinnfolk som det finnes menn,heldigvis ikke så mange,men de merkes godt...

 

Forresten så har jeg opplevd å både blitt tatt i skrittet,kløpet i baken og fått slibrige tilbud fra fremmede fulle kvinnfolk.

Så perverse svin av noen ufyselige kvinnfolk finnes det også nok av.

 

Hvis TS bare opplever kjølige,overlegne og innbilske damer så er han nok uheldig...

 

Usj, joda det er mange hæslige kvinnfolk å ja... hvor ble det av normal folkeskikk for begge parter..? -.-

 

sinnsykt kjipt om det er de kjølige skløttene av kvinnfolk som virkelig skal gi menn inntrykk av hvordan ''alle'' norske jenter er...

Lenke til kommentar

Etter å ha tenkt over det tror jeg problemet er at menn ikke bryr seg om en kvinne er jomfru eller ikke. De fleste nordmenn bryr seg ikke en gang om hun har hatt 30 partnere tidligere.

 

Dette fører til at norske kvinner kan ha sex med mange menn uten å tenke på konsekvensene. De hun vil ha sex med er bad boys naturligvis. Forskjellen er at kjekkasene vil ha sex med de fleste jenter som ser ok ut. Derimot så vil damene ha sex med drømmemannen. Det fører til at noen få menn har sex med nesten alle damene.

 

Hun vil ofte forelske seg, men bad boys vil ha flere enn en jente og vil slå opp. I mellomtiden vil vanlige menn ha store problemer med å få seg dame om de ikke er veldig flinke. Først når kvinner blir over 30 så begynner de å se etter de mer ansvarsfulle mennene. Men mange menn har nå funnet seg en dame, eller gitt opp fullstendig. Det er heller ikke alle som er ok med en dame som har ligget med 30 menn, når han selv er jomfru. Hun vil da ha store problemer med å finne seg en mann og ender enten opp singel, eller med en mann som hun ikke passer sammen med. Dette fører til lav ekteskapsrate, høy skilsmisserate og mange single mennesker.

 

Det var en grunn til at kirken ba kvinner om å ikke ha sex med tilfeldige menn, og mange av de gjelder forsatt.

Godt observert. Det at en minoritet av alle menn knuller majoriteten av alle kvinner stemmer veldig bra. Det tvinger mange frustrerte menn til utlandet for å finne seg kone/samboer, andre reiser fordi de ikke finner den sexkulturen som råder blant kvinner her til lands særlig tiltrekkende (mange seksualpartnere). Dette betyr jo ikke at det ikke finnes andre type kvinner i Norge, til tross for at det ofte kan virke sånn i et frustrert sinn. Man må bare lete grundig. Personlig så føler jeg at horenivået i dag begynner å bli litt ekstremt, terskelen til utroskap og knulling under en lav sko er blitt for løssluppen. Jeg gir faen i kirka, og sex før ekteskap, men hvordan enkelte knuller som om det var ingen dag i morgen og gir faen i omgivelsene rundt seg viser bare til et større moralsk forfall vi også ser i andre aspekter av samfunnet.

Lenke til kommentar

Norske jenter oppfører seg dårligere enn utenlandske fordi norske gutter er douchebags. Enkelt og greit.

 

Så, det at jenter er, ut i fra det TS beskriver, douchebags, er fordi gutta starta med å være det?

 

Jepp. De må bygge opp ett forsvar som ikke er like nødvendig i andre kulturer.

Lenke til kommentar

Så noen sa i NRK en gang at siden 60 tallet så ble det en holding fra norske kvinner hvor de hatet menn.

Av en ganske godt forsket sak, men ikke vet jeg , har bare hørt det,

 

Men det er vel ikke damene , mere at norge er et stivt land,

Jeg gidder ikke si at jeg synes jenter i Norge er kalde fordi jeg vet ikke åsn menn i Norge oppfører seg,

Men har noen ganger tenkt samme tanken som trådstarter,

mine eks og min kjereste er bare halvt norsk, norske damer er mere sån 1 night stand,

 

Men et problem er at veldig mange menn i skandenavia har hentet damer fra andre land og giftet seg med dem, hvorfor er det ingen damer som gjør det ?

Lenke til kommentar

horfor vi ikke henter menn fra andre land? Fordi vi ikke vet hva vi får og ender sikkert opp på kjøkkenet ;)

neida.. men faren for å havne opp med et troll av mann fra et annet land er jo skremmende...

Nei, bedre med en snill norsk mann istedet for å hente fra et annet land! Men spørsmålet er, hvor gjemmer de snille fyrene seg da? ;o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...