smort1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Augustkveld! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Nydelig landskap og flott lys. Må være ille å bo der, hadde ikke kommet lengre enn til verandaen noen gang Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Nydelig landskap og flott lys. Må være ille å bo der, hadde ikke kommet lengre enn til verandaen noen gang Takker Jentungen! Det gjelder bare å finne koden for å komme forbi dørstokken... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Flott lys du fikk på fjellene her. Du burde jo absolutt bodd på den andre siden av veien, da hadde det vært fri utsikt til herlighetene. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Flott lys du fikk på fjellene her. Du burde jo absolutt bodd på den andre siden av veien, da hadde det vært fri utsikt til herlighetene. Takker Harald! Nei du, ville nok ikke byttet med rekka nedenfor oss. Vi bor i den husrekka som ligger høyest i Molde, så alt annet blir en "nedtur".... , og utsikten der nede er faktisk ikke bedre.... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Neivel. Det ser bare sånn ut fra her jeg sitter. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fin dybde i dette. Flott fjellrekke og himmel. Fortsatt misunnelig på utsikten din ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Neivel. Det ser bare sånn ut fra her jeg sitter. Kan nok forstå det ja.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Fin dybde i dette. Flott fjellrekke og himmel. Fortsatt misunnelig på utsikten din ;-)Mvh Melvin Takker Melvin! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Mye god livskvalitet i slik en utsikt, Svein. Veldig passe lys, som tilfører bildet ro. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Mye god livskvalitet i slik en utsikt, Svein.Veldig passe lys, som tilfører bildet ro. Takker Trond Olav! Etter å ha bodd helt nede ved fjorden mesteparten av livet, ville jeg nok ikke klart å bodd et sted hvor jeg ikke ser sjøen i det hele tatt... En lise for sjelen å se utover fjord og fjell hver eneste morgen bl.a.(også når det er grått og tåke har det sin verdi.....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg