xutyz Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hei, Har problemer med å komme meg inn på steam, wow, league of legends og lignende. Dette startet i dag og jeg har ikke peiling på hva som kan ha skjedd. når jeg for eksempel starter wow, skriver inn brukernavn og passord, vil den sitte fast på connecting helt til jeg får jeg en feilmelding som sier "unable to connect". Samme på steam, det tar litt tid etter jeg skriver inn brukernavn og passord før jeg får feilmelding. Det er også slik på league of legends, Guild wars, og origin. Det er noen perioder hvor jeg får logget inn på WoW, og jeg kommer til character select før jeg får feilmelding igjen. har ikke gjort noen forandringer på pc'n eller noe annet, siste jeg gjorde i går før jeg la meg var å avinstallere noen spill på steam. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Prøvd med en annen maskin? Prøvd å midlertidig skru av brannmuren? Lenke til kommentar
xutyz Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 har prøvd å skrudd av brannmur, funker dessverre ikke. glemte å nevne at jeg har prøvd på min bærbare, og der funker det fint. Lenke til kommentar
xutyz Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 da var det løst, tenkte jo selvfølgelig ikke på å restarte routern <.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå