snæps Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har fått en ny toolbar i internet exploreren min, som jeg da vil fjerne. Når jeg trykker på >view>toolbars så ligger den under der. (nederst på linja under norton antivirus, links, adress bar, standard buttons). Og den ligger selvfølgelig også da under Linkene mine. Det står tvblhdnyxou, og den kommer alltid opp når jeg starter ie, eller når det kommer opp en ny side. Huker jeg den vekk, kommer den like herlig. Vet noen her hvordan man fjerner denne? finner ikke filen når jeg søker etter den på pcen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 hehe, jeg hadde samme problem.. har du installert noen uoffisielle plug ins? som Messenger Plus!? på dems nyeste version kan du velge om du skal installere "Ambassador support" ett eller annet (står i license agreement som man burde se på før man installerer sån). vel det er ikke så mye du kan gjøre untatt og laste ned og kjøre Adaware Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du har blitt infisert med Adware/Spyware. Jeg anbefaler at laster ned Spybot Search & Destroy fra denne siden, og søker igjennom maskinen din. Husk å oppdatere til nyeste referansefil via online-delen av programmet. http://security.kolla.de Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Spyware eller annen reklame shit.. fjern det med HijackThis http://www.tomcoyote.org/hjt/ Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 HIHI. Nevnte programmer over her er greie å bruke. Det de gjør er å gå inn i registeret å fjerne småprogrammer som er u-ønsket. Ofte blir ikke alt fjernet, og de MÅ oppdaterte til å lete etter akkurat det du vil fjerne. Og DET er ikke alltid tilfelle ! Da kan du sjekke "manuellt". Gå på "kjør" skriv"regedit" i kommandolinja. Klikk på redigering og på "søk etter" i nedtrekksboksen. Så skriver du hva du vil søke etter ( tvblhdnyxou ) i ditt tilfelle. programmene har ofte lure navn og det er ikke sikkert at det heter det du tror mest på ! Hvis det vises en grå boks med "søket ferdig" så fant den det ikke, men programmet er spredt utover i registeret og den stopper ved hver post og "merker" denne. Du kan høyreklikke den og slette den, men husk at du ikke får den tilbake ! De som kan mer enn meg om dette, kan lett lage en liten "backup" ! Du kan gå videre ved å trykke på "F3". Det lønner seg å se igjennom hele før du begynner å slette. Jeg har nettopp hatt et tilfelle som INGEN av de nevnte programmer greide å ta !! I registeret sto det "gsoft" og ved en rask kikk på Google så det seriøst ut der også ! Det lille programmet laget sin egen mappe og la gsoftdialershotvideo_no - oppi ! Og det medførte popups tilogmed under spill ! Å fjerne det var ikke verre en en 4-5 slettinger, men å slette "hotbar" var en langtrekkelig affære på over 100 slettinger ! Men det gjorde jeg FØR noen av de over nevnte programmer så dagens lys, for de tar hotbar begge tre ! Men vær forsiktig a ! Lenke til kommentar
snæps Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Ok! kjempetakk for hjelpen. Skal se om jeg får gjort en av delene i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå