SoveSarah Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg skal formatere dataen min, og lurer hovedsakelig på to ting: 1: Hva må jeg spare på av midlertidige filer og sånt? Er det greit å gå inn på "datamaskin" og copy/paste hele C:-disken over på ekstern harddisk, eller sparer jeg da på noe dritt jeg ikke vil ha? 2: Hva skjer med iTunes og iPoden min? Er det noe jeg kan gjøre for at ikke spillelistene mine skal forsvinne? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det ikke like greit å kun kopiere "C:\Users" i windows 7 eller dokument and settings mappen for XP? Og kopiere windows mappen blir bortkastet, programmene vil bli vanskelig å flytte over spessielt de som bruker windows registeret. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Ta backup av game saves, bilder og filmer (evt. bare ta backup av hele C:\Users som LMH1 sa). Har aldri brukt iTunes, så der er jeg ikke sikker. Men sangene er jo enten lagret et eller annet sted på maskinen, eller i en nettsky på din iTunes bruker, på samme måte som Spotify. Er de på maskinen, så flytter du over de på den eksterne harddisken, og hvis de er lagret på nett, så er det bare å logge inn på den reformaterte PC-en. EDIT: http://support.apple.com/kb/HT1391 Endret 3. september 2012 av moby_duck Lenke til kommentar
SoveSarah Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Tilleggsspørsmål: Må jeg installere hele Windows på nytt når jeg har formatert? Og Office? Hvordan gjør jeg i så fall dette? (Beklager hvis dette er dumme spørsmål, jeg kan ikke data i det hele tatt) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Tilleggsspørsmål: Må jeg installere hele Windows på nytt når jeg har formatert? Og Office? Hvordan gjør jeg i så fall dette? (Beklager hvis dette er dumme spørsmål, jeg kan ikke data i det hele tatt) Ja. Boot fra CD/DVD/USB. Endret 3. september 2012 av Kent Touch This Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå