Øystein.F. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Både spelet og utviklaren bak går i grava. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Trist å høre. CoH er et spill jeg har hatt det mye gøy med. Finner ikke bedre casual MMO imo. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Trist å høre. CoH er et spill jeg har hatt det mye gøy med. Finner ikke bedre casual MMO imo. Jeg deler den samme oppfatningen som deg, og synes dette er veldig synd. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 ja sånn går det skal være online. men mann kan trøste seg med at man forsatt kan spille mario bros, på 8bit nintendoen til mann har en fot i graven 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Deler samme oppfatningen som resten her, dette spillet har jeg utrolige gode minner fra. Virkelig et godt gjennomført MMO med sin egen vri. Endret 3. september 2012 av Avean Lenke til kommentar
DerpDude Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jaja, sånn går det når dem egentlig ikke gidder å bry seg om spillet. Det falt jo kraftig etter "Going Rogue" og "Freedom" ble jo bare møl. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Husker dette spillet så veldig kult ut. Vurderte sterkt å hoppe inn i det, men var opptatt med WoW (hva tenkte jeg på?!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå