Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, selvfølgelig. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser veldig bra ut , men er litt mindre glad for at skjermen ikke fyller godt nok ut til kantene. Har mistanke om at telefonen blir noe stor. Gleder meg til onsdag. Enig der. Det produsentene bør fokusere seg på nå (og spesielt Nokia som alt sliter) er telefoner med minimale rammer. Det er det de fleste vil ha nå, for da blir det større skjerm, men ikke nødvendigvis større telefon 100% uenig her. Etter å ha gått fra iPhone 4S til Galaxy S3 så irriterer det meg grenseløst at man knapt kan håndtere telefonen i ulåst tilstand uten å komme borti noe på kantene. Det var faktisk det første jeg så på når jeg så bildene av disse nye Nokiaene, og det gleder meg å se at de faktisk ikke går helt ut. 3 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hmm, folk har vist forsjellige ønsker og behov til slutt alikevell da:P Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 100% uenig her. Etter å ha gått fra iPhone 4S til Galaxy S3 så irriterer det meg grenseløst at man knapt kan håndtere telefonen i ulåst tilstand uten å komme borti noe på kantene. Det var faktisk det første jeg så på når jeg så bildene av disse nye Nokiaene, og det gleder meg å se at de faktisk ikke går helt ut. Enig. F.eks spiller jeg en del "HW Solitaire", og da holder jeg telefonen med to hender. Hender titt og ofte at håndflaten min rører ved touchknappene under skjermen. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ladestasjon? Blir Nokia først med den løsningen? Merkelig. Nei egentlig ikke, det er flere telefoner som har Qi teknologien, men ikke dytter den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg