internet wizard Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) føler meg litt forhånds dømt av politiet når de har ventet i 7måneder med og si at de har fanget opp ytringer jeg har hatt på nettet.. Endret 4. september 2012 av internet wizard Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 https://www.torproject.org/ Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vel, hvis du først er overvåket og vet det, er vel det aller dummeste du gjør å oppføre deg som om du har noe å skjule. Snakk med advokat om hjelp til innsyn i din sak, og snakk med psykolog om hjelp til å takle den psykiske påkjenningen (for den er reell nok). 1 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Vel, hvis du først er overvåket og vet det, er vel det aller dummeste du gjør å oppføre deg som om du har noe å skjule. Snakk med advokat om hjelp til innsyn i din sak, og snakk med psykolog om hjelp til å takle den psykiske påkjenningen (for den er reell nok). jeg tror jeg bare gir opp, pst får bare spionere så mye de vill, jeg er imot overvåkning og føler at det er feil at de bruker ressusjer på meg, men de får bare kose seg med potet gull når de leser innleggene mine på internett... får se om jeg gidder og gå til en advokat. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Har vært i avhør hos PST før, på grunn av noen at jeg og en kompis bestilte noen kjemikalier fra Polen. Du har ikke noe å være redd for, bare synd du ikke får våpnene dine. Tror ikke jeg hadde fått noen våpen heller, virker sikkert som en samfunnshater på nettet. Kanskje jeg ikke kan jakte noen gang? Triste greier. Endret 3. september 2012 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 ja, jeg får sikkert aldri gå på jakt igjen. tror jeg bare kryper tilbake til rommet mitt og starter og game hele dagen og natten igjenn... Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) En liten fugl har kvitret meg i øret om at det kan ha noe med interessen din for ulovlige våpenmodifikasjoner å gjøre. Endret 4. september 2012 av krikkert 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ser man der ja. Dette var nok tråden som vekket interrese for de svartkledde Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, har du skulle sett på maken ... Fint at noen følger med på sånne skriblerier. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 En liten fugl har kvitret meg i øret om at det kan ha noe med interessen din for ulovlige våpenmodifikasjoner å gjøre. det var snakk om et tacticool kit, det ville gjordt om utsenede på en ruger 10/22 til noe som lignet på en hk g36, jeg trodde forøvrig at det var lovlig intil jeg ble forklart at det ikke var det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Helt klart et uheldig tidspunkt å drive med ulovlig våpenmodifisering på, regner med at PST tråler nettet for slike honningsfeller. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er da mange som ikke har vært siktet for noe som har fått innsyn i mappa si hos PST/overvåkningspolitiet. Eller har denne "mappe-innsynsretten" opphørt? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Innsyn i "mappa mi", jfr. innsynsloven av 17. september 1999, er opphevet fra og med 31. desember 2007. Innsynsloven gjaldt bare dokumenter registrert frem til 8. mai 1996; og søknad om innsyn måtte fremsettes innen tre år etter at loven trådte i kraft. Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Interessant. Trådstarter har altså stilt spørsmål om modifiseringer av våpen, men så vidt jeg vet ikke gjort noe kriminelt. Det er da greit at han får bekreftet hvorvidt noe er ulovlig eller ei uten at han skal behandles som en kriminell av den grunn. Politiet har jo fortsatt mulighet til å komme på hjemmebesøk for å sjekke om han har gjort omfattende modifikasjoner som f.eks kappet løp til ulovlig lengde etc så er jo det en lett sak for Politiet å avgjøre og en bedre vei å gå mener jeg. Han har også startet en tråd som heter "PST overvåker meg" som man må ha bruker på forumet for å få tilgang til. Hmmmm. Mon tro om det er omfattende samarbeid mellom PST og landets største våpenforum. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå