Akse Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nei, det er fordi de tror de spiser mye, men i realiteten spiser alt for lite. Jeg vet alt om det, jeg var tynn som en flis før og trodde jeg spiste mye. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Åfyfaen, skulle aaaaldri dratt på konsert i kveld. Etter noen min med ståing på betonggulv føles korsryggen helt knekt. Er det stølhet fra markløft eller har jeg gjort noe feil? Hadde mest lyst til å bare legge med ned på gulvet. Endret 2. mai 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nei, det er fordi de tror de spiser mye, men i realiteten spiser alt for lite. Jeg vet alt om det, jeg var tynn som en flis før og trodde jeg spiste mye. Jeg kjenner mange som sliter med å legge på seg, og de spiser til de er så mette at de føler for å kaste opp, likevel får de ikke nok i seg til å gå opp i vekt. Noen har det lettere enn andre. Åfyfaen, skulle aaaaldri dratt på konsert i kveld. Etter noen min med ståing på betonggulv føles korsryggen helt knekt. Er det stølhet fra markløft eller har jeg gjort noe feil? Hadde mest lyst til å bare legge med ned på gulvet. Det kan være stivhet fra tidligere eller måten du sto på under konserten. Jeg vet i alle fall at om jeg står helt flatt med føttene på bakken, så får jeg etter kort tid en ekstrem utslitthetsfølelse nederst i ryggen. Dette er vel også grunnen til at man i militæret blir lært at man skal variere vektlegginga på beina (lene seg fremover eller bakover). Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Er det noen "regel" for hvordan man skal øke vektene fra økt til økt? Nå øker jeg som det passer meg, føler ikke det er helt optimalt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Du kan jo øke med 1,25-2,5kg per økt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2013 Hm ja, prøver ut det der det er mulig. Litt av problemet er jo at jeg bruker mye manualer, må minimum øke 2kg. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ja, det er vanskelig med manualer. Jeg øker sjeldnere med manualer. Mikser mer med høy og lavrep. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Noen som kan anbefale meg fullkroppsprogram? Jobber ufattelig mye i sommer, så vanskelig å få til fire ganger hver uke, der jeg trener halve kroppen vær økt. Nesten så jeg vurderer å hoppe tilbake til RYP opplegget en liten periode, noen andre anbefalinger (bortsett fra stronglift greia). Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Du kan prøve dette. Bare legg til markløft og ta bort facepulls på onsdagen. Mandag - bein Frontbøy x4 Beinpress x2 Leg curl x3 Tåhev/enkel-tåhev x2 Onsdag - rygg/bicep Pull-ups x3 1-rows x3 Kabelroing x2 Facepulls x2 Curls x2 Fredag - bryst/tricep/skuldre Decline hantelpress x3 Incline hantelpress x3 Dips x2 Skulderpress x3 Tricep ext./OH x2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Takk takk! Tror jeg skal prøve meg på det der, noen nye øvelser jeg aldri har prøvd før også. Mange reps anbefaler du? Tatt 8 en god stund nå, kanskje teste ut fem for litt forandring. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Edit: Hvilken øvelse er 1-rows? Prøvde å google, men fant ikke mye nyttig. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Takk takk! Tror jeg skal prøve meg på det der, noen nye øvelser jeg aldri har prøvd før også. Mange reps anbefaler du? Tatt 8 en god stund nå, kanskje teste ut fem for litt forandring. Personlig kjører jeg fra 3-12. Mest høyrep på overkropp, og noe lavere på underkropp. Edit: Hvilken øvelse er 1-rows? Prøvde å google, men fant ikke mye nyttig. En hånds hantelroing, one hand dumbbell row eller lignende. Her på 1 min; Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mange reps anbefaler du? Tatt 8 en god stund nå, kanskje teste ut fem for litt forandring. Hvor mange reps du kjører, avhenger jo hovedsakelig av hva målet med treningen din er. Om du både vil ha litt styrke og samtidig få litt større/synligere muskler, er 8 ganske perfekt, egentlig. Det kan alltids være greit å switche litt av og til fra 5-12 reps, for å 'shocke' kroppen din litt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Falt helt ut av treningen i sommer, men nå er jeg straks klar for ukas tredje økt. Må bare kjøre på igjen, gått ned en del på alle øvelsene, så dropper å skrive ned tall Kommer tilbake når jeg er tilbake der jeg var, arg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 åssen går det med treninga, vowels? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Joa, det går! Blir en del skole for tiden, men prøver å få en to-tre økter i uka. Sånn når jeg ser tilbake på loggen her har vekkten økt ca ti kilo og er rimelig fornøyd med det. Fremover blir det nok å satse litt mer på å få trent beina, da de fortsatt er ganske stilkete. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Hmm, tror jeg skal starte med Starting Strenght på mandag. På høy tid at jeg slutter å gå rundt grøten, lurt meg unna markløft for lenge nå Oppdatering kommer. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 nice nice markløft er jo artig da Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Har bare testet typ en-to ganger før jeg ga opp, var for lat til å sette meg inn i teknikk etc. Kommer til å følge denne planene fremover: http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ En ting jeg er litt usikker på er antall set. Trodde dette progrmamet var 5x5 på alle øvelser bortsett fra mark? Her er det: DAG A: 3×5 Knebøy 3×5 Benkpress 1×5 Markløft AG B: 3×5 Knebøy 3×5 Skulderpress 3×5 Pendlayroing Blir jo fort 5x5 om man tar med oppvarming, men stusser litt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) nei, er stronglifts som er 5x5 ser riktig ut du kan jo bytte ut roing med mark, så får du mer trening på det. Endret 19. januar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå