Lycantrophe Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Om noen her inne har peiling på enkle, billige og kjappe matretter som er bra for treningen er det bare å skrike ut. Er interessert i å prøve noe nytt. Går for mye i spaghetti og kjøttdeig, taco og kylling-pesto. Ikke nødvendigvis bra for treningen, men en bygger seg da opp et reportoir. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Oooog, er det ingen her inne som bruker 4/2 sekunder regelen når de løfter? At man feks bruker fire sekunder ned med stangen på benkpress og to opp. Det er en hypertrofigreie som ikke funker så bra for alle øvelser. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Har prøvd det med knebøy én gang. Fungerte bra, men en har jo lettere vekter. Smak og behag regner jeg med, men jeg likte det ikke så godt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Det er en hypertrofigreie som ikke funker så bra for alle øvelser. Jeg er jo ute etter muskelvekst, så kommer til å fortsette med det en stund til. Det funker ikke helt på alle øvelser nei, jeg klarer ikke bruke fire sekunder ned på pull-ups og chin-ups feks. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Ukas tredje økt over. Fikk med meg en kompis som har peiling så i morgen får jeg hjelp til markløft og skviser den inn på dagen med bein, rygg og biceps. Gleder meg :--D 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Okei, i dag er dette planen: Pullups Denne, bare legger meg mye lenger ned og bak på helene. Knebøy Maskin for øvre lår Maskin for undersiden av lår Tåhev Chin ups +Markløft. Hvor burde jeg legge inn øvelsen? Har fått med meg at den er såpass "tung" at jeg vurderer å ta markløft etter pull-ups. Og går det greit å ta både knebøy og markløft samme dag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Dang dang, hjemme fra trening! Tror markløften gikk greit, tok ikke mer enn 40kg totalt med stangen. Var uansett jævelig tungt. Akkurat nå har korsryggen min mest lyst til at jeg legger meg i fosterstilling. Tenker jeg filmer neste gang og legger ut her. Mye greier å passe på Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Woho, ny pers i benkpress. 3x10 på 50kg. Ikke akkurat mye, men for meg er det topp :--D Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Sliter med å ta stående skulderpress. Går sakte fremover der, er hittil på 6kg manualer, så jævelig tungt når man bruker fire sekunder ned. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Spørsmålet mitt er hvorfor du bruker den måten å trene på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 Spørsmålet mitt er hvorfor du bruker den måten å trene på. Hm ja. Jeg fikk beskjed om at det var den beste måten å øke muskelmasse på. Om det er sant vet jeg neimen ikke, men for nå synes jeg den måten er moro. Tenker å ta et par uker til sånn for så å gå over til å løfte "vanlig" og med kortere repetisjoner. Om du har noen innspill er det bare å skrike ut. Tar gjerne i mot tips på treningsprogrammet også Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Noen som har link til gode instruksjonvideoer for markløft? Prøver øvelsen for andre gang i kveld. Har søkt litt selv på youtube, men er ufattelig mye å velge mellom. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MX8jgCFXYTU Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takktakk til dere begge. Kom over den her også http://fitnessbloggen.no/markloft-hvorfor-og-hvordan/ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Tror jeg må endre om litt på programmet mitt. Kjenner det blir for sykt å ha pull-ups, knebøy og markløft samme dag. Er helt knust -.- Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Slutt med sytingen. Husk at det er slik du blir sterkere og bygger muskler. Endret 1. mai 2013 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2013 Haha, okei okei. Fortsetter! Vil helst ligge hjemme å sikle på platesamlingen jeg vet du. Hvor blir det av loggen din forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå