Terje Solfugl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Natofly Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 God plassering og skarpt bilde av AWACS (http://en.wikipedia.org/wiki/Airborne_Warning_and_Control_System)-flyet. En smule støy i fullformat men det har tydeligvis å gjøre med hvordan kameraet genererer jpg-bildene. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Tusen takk for supplerende opplysninger Slettamann Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du må ikke legge ut flere av disse flotte flybildene nå, blir jo så lei meg for at jeg ikke var der Supre bilder Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Bra vinkel og flott bildekvalitet. Det ser jeg når jeg tar det opp i fullformat. Bra dette Terje. Men du kan jo fugler selvfølgelig. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fortsatt like imponert over hva du framviser. Dette er jo berre lækkert også. Flotte utsnitt og utmerket kvalitet. V1 er min favoritt her. Nok en 5'er herfra! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fint bilde med Natofly, Awacs, Terje. Min fru Marina vhar inom et slikt på Andøya flyshow og fikk dekaler og et minne for livet Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Har gått glipp av alle flystevner i år, så jeg er litt misunnelig da jeg ser alle disse flotte bildene av div. flytyper. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg