Morgens Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Heisan. Kanskje noen her inne har et godt tips å komme med. Jeg skal rydde i musikken og ønsker og få oversikt over katalogene på disken. Hierkiet ser ut som dette: MP3 ...Band 1 ......Album 1 ......Album 2 ...Band 2 ......Album 1 ......Album 2 osv. Ihvertfall er det slik det er ment å være. Det jeg ønsker er og få en oversikt over katalogene mine, hvilket nivå de ligger på for å si det slik. Kunne jeg fått et program til å scanne hele disken for så å lage en rapport hvor hver katalog ligger i en kolonne slik at jeg enklere kan finne evt. avvik. Dette finnes neppe, men nå som gir meg et resultat som jeg kan jobbe videre med i Excel. Noen ideer? Takk. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 (endret) utgår, det er løst allerede... Endret 3. september 2012 av Morgens Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva var fasiten? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Treesize hadde 2 exportfunksjoner, 1 for filene og heldigvis 1 for katalogene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå