terjel Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hva tror dere om prisen på denne modellen fremover? Før sommeren lå den på 23 995,- , så startet priskrigen i beygnnelsen av juli og enkelte aktører var helt nede i 18 000,- før samtlige av de store "kalibrerte" seg og landet på dagens 19 980,- Det som har skjedd i august er at de har lagt ved et 7' nettbrett i prisen. Hva tror folket? Kan man forvente at denne faller ytterligere i disse Oled-tider? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg fikk kjøpt meg en Demo utgave hos Komplett til 13600,- kunne ha kjøpt til 14995,- siden jeg er Altibox kunde, men ser ikke helt det store behovet for det nettbrettet som følger med anyway. Skal jeg tippe hva prisen kommer til å lande på, så tror jeg det blir rundt 13500,- til 14000,- når de nye tv'ene kommer, mulig ES7005 og ES8005 ikke kommer til å gå så mye ned i pris pga Samsung sitt Evolution kit som gir deg 2013 funksjonalitet. Lenke til kommentar
terjel Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Selv endte jeg med å kjøpe den for 16' i oktober, noe som var en røverpris den gangen. Nå er vel denne tven "yesterdays news" og vil nok lande omtrentlig der du antar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå