Slettamann Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 "Gamle dager" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Naust av tre med torvtak..aldri sett før, skikkelig gamle dager dette ja God teknisk kvalitet forøvrig . Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Flott bilde - koselig motiv fra et fint landskap med skydekkede fjelltopper Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 En flott natur du har her. Jeg ville nok selv ha inntatt et litt lavere standpunkt og vippe hele perspektivet innover. Ellers er det ganske så kaldt lys her og jeg savner litt varme i farvene men det er nå min smak. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Litt mye høylys i skyene, ellers flott motiv og utførelse. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Veldig flott motiv. Er det ved Hella? Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Takk for tilbakemeldinger (Ja, det er fra Hella) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg