Well Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Bindingstiden på nummeret jeg fikk opprettet da jeg kjøpte subsidiert telefon, utløper snart. Siden jeg betalte for dette nummeret, kunne jeg tenke meg å beholde det. Kjekt å ha et ekstra nummer / telefon. Hvilket abonnement er kostnadsfritt eller fordelaktig på andre måter å ha bare som ekstranummer? De fleste kontantkortsabonnement krever vel jevnlige påfyllinger, og hvis man ikke trenger å ringe blir jo dette en ekstrautgift. Det er sikkert flere som har vært i samme situasjon. Er det noen som har funnet et egnet abonnement? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 15 mnd kan det som oftest gå på kontantkort uten å fylle på. Ellers har de fleste abonnement i dag en minimumsfakturering. Kan ikke garantere, men tror ikke du finner et abonnement med 0,- i minimumsfakturering. Lenke til kommentar
Well Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 15 mnd kan det som oftest gå på kontantkort uten å fylle på. Ellers har de fleste abonnement i dag en minimumsfakturering. Kan ikke garantere, men tror ikke du finner et abonnement med 0,- i minimumsfakturering. Joda, jeg tror jeg har funnet svaret: Chess Premium! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå