Maroeen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det mulig å avskilte bilen for 2 mnd når man er bortreist for å slippe og betale bilforsikringen? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ville ikke dette vært et spørsmål det er naturlig å spørre forsikringsselskapet? Lenke til kommentar
Maroeen Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Ville ikke dette vært et spørsmål det er naturlig å spørre forsikringsselskapet? Jo, men jeg bare forhører meg om noen andre har gjort det før. Er i utlandet og skal være her i 2 mnd. Derfor jeg spør her først Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er jo mulig å stoppe forsikringen, lever skiltene inn til BT og ring til forsikringsselskapet Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 ...husk å be om oppbevaring og ikke makulering av skiltene. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ja, det er mulig. Men husk at du da ikke får noen ting igjen hvis bilen brenner eller blir stjålet eller du får innbrudd i den mens du er borte. Husk også at du f.eks i Oslo ikke kan parkere en bil uten skilter langs offentlig vei, da blir den tauet bort med 14 dagers varsel. Lenke til kommentar
Maroeen Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Ja, det er mulig. Men husk at du da ikke får noen ting igjen hvis bilen brenner eller blir stjålet eller du får innbrudd i den mens du er borte. Husk også at du f.eks i Oslo ikke kan parkere en bil uten skilter langs offentlig vei, da blir den tauet bort med 14 dagers varsel. Okei, takk for svar. Bilen er trygt plassert i garasjen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå